18

پرافتخار ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر فوتبال بانوان را بشناسید

  • کد خبر : 22984
  • 29 خرداد 1398 - 4:03
پرافتخار ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر فوتبال بانوان را بشناسید

چهار بازیکن تیم فوتبال شهرداری بم پرافتخار ترین بازیکنان لیگ برتر بانوان کشور محسوب می شوند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در حالی که دو هفته به پایان رقابت های لیگ برتر کشور در فصل 98-97 مانده شهرداری بم برای ششمین بار عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرده است.

بمی ها با قهرمانی در فصل جدید رکوردهای زیادی را جابجا کردند تا همچنان پرافتخار ترین تیم لیگ باشند. علاوه بر عنوان تیمی، بازیکنان این تیم نیز افتخاراتی کسب کردند.

سمانه چهکندی، کویستان خسروی ، زهرا کوهستانی و مهدیه مولایی چهار بازیکن شهرداری بم عنوان پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان را در اختیار دارند.

سمانه چهکندی در دور اول لیگ برتر با تیم فوتبال بال گستر قهرمان لیگ برتر شد سپس در سال سوم نیز این عنوان را با شن سا اراک تکرار کرد.
چهکندی در لیگ پنجم ، ششم ،هفتم ، دهم و یازدهم نیز با شهرداری بم عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد تا با هفت قهرمانی یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر بانوان کشور باشد.

اما کویستان خسروی نیز در سال سوم با شن سا قهرمان لیگ برتر شد و سپس در دور چهارم ، پنجم ، ششم ، هفتم ، دهم و یازدهم با هفت قهرمانی همراه با چهکندی از بازیکنان پر افتخار فوتبال کشورمان باشد.

زهرا کوهستانی و مهدیه مولایی در اولین افتخار بمی ها که عنوان سومی لیگ بود در سال 1388 به این مهم دست یافتند و سپس در سالهای 93-92-91-90 عنوان قهرمانی را با این تیم کسب کردند. در سالهای 95-94 عنوانهای سومی و دومی را نیز بدست آوردند و سپس در سال 96 و فصل 98-97 نیز دو بار عنوان قهرمانی را بدست آوردند تا در رده های سوم و چهارم پر افتخارترین بازیکنان لیگ برتر قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.