15

بدعت گذاری زهرا سروی پس از ناکامی تکواندو ؛ عذرخواهی در ایران؟ باور کنیم؟

  • کد خبر : 3307
  • 31 فروردین 1397 - 13:01

زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو در مورد نتایج تیم ملی نوجوانان دختر در مسابقات جهانی تونس عذرخواهی کرده. اتفاقی عجیب و غریب در فضای مدیریتی ایران. خانم سروی در جریان هستید که عذرخواهی شما این “عادت مردمان موثر” ، یعنی عذرخواهی نکردن و طلبکار بودن را می شکند؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ در سکانسی از سریال تلویزیونی گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان ، زمانی که معاون وزیر به دلیل سهل انگاری در ساخت یک سد ، تصمیم به عذرخواهی و سپس استعفا می گیرد یکی از مشاورانش به او می گوید: “مگه اینجا ژاپنه که میخوای عذرخواهی کنی؟”

فرسنگ ها دور از ژاپن و سرزمین هایی که احترام به مردم ، حرف اول را می زند ، زهرا سروی نایب رئیس یک فدراسیون ورزشی در ایران است که عذرخواهی و پذیرش مسئولیت را نه تنها مایه شرمساری نمی داند بلکه از آن به عنوان راهی برای دلجویی و حکومت بر قلب ها بهره مند می شود.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو با پذیرش مسئولیت یک ناکامی ، بیش از هر چیز احترام و بزرگ منشی خود را بالا می برد آن هم در کشور ما که لازم نیست از اشتباهات سلسله وار مدیریتی در اقصی نقاط کشور در بخش مدیریتی ، سیاسی و اقتصادی آن صحبت کنیم.

راه و روش عذرخواهی را از که آموخته اید خانم سروی؟ مگر ژاپن است که عذرخواهی می کنید؟ عادت کرده ایم به سر برافراشته بانیان فاجعه و انتقال از این پست سازمانی به پست سازمانی بالاتر در جای دیگر.

در جریان هستید که عذرخواهی شما این “عادت مردمان موثر” ، یعنی عذرخواهی نکردن و طلبکار بودن را می شکند؟ ما به عذرخواهی عادت نداریم و درک بزرگ منشی برایمان اندکی دشوار است. به بدعتی که بنا می کنید واقفید؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.