15

عبور موفق داوران هندبال ایران از دوره آسیایی / توضیح نوری درباره نجد سمیعی

  • کد خبر : 6301
  • 09 تیر 1397 - 21:43
عبور موفق داوران هندبال ایران از دوره آسیایی / توضیح نوری درباره نجد سمیعی

دوره داوری آسیایی قاره ای هندبال در تبریز برگزار شد و 2 کوبل داوری هندبال زنان با ترکیب عاطفه مظفری و فرناز مظاهری از اصفهان و مژگان حسن زاده و مرضیه قفلی از قزوین در این دوره آموزشی ، با موفقیت این کلاس را پشت سر گذاشتند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” مراسم اختتامیه کلاس داوری آسیایی قاره ای هندبال با حضور علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال و میترا نوری نایب رئیس فدراسیون در تبریز برگزارشد.

در این دوره ۶ کوبل داوری از کشورهای قطر، اردن، عمان و ایران حضور داشتند که از کشورمان ۲ کوبل داوری عاطفه مظفری و فرناز مظاهری از اصفهان و مژگان حسن زاده و مرضیه قفلی از قزوین با مدرسی خلف العنزی از کویت حضور داشتند.

کوبل های داوری اصفهانی و قزوینی از داوران فعال و خوشنام لیگ برتر هندبال زنان هستند اما موضع غیبت نام مطهره نجد سمیعی داور موفق هندبال ایران در این دوره ، موضوعی بود که میترا نوری نایب رئیس فدراسیون درباره آن اظهار نظر کرد

نوری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس تاکید کرد فدراسیون هندبال از عدم حضور مطهره نجد سمیعی در این سطح آموزشی عمیقا متاسف است و وی را یکی از چهره های برجسته داوری هندبال ایران می داند اما وی به دلیل نبود کوبل مناسبش از استان تهران ، بالاجبار به این دوره راه نیافته است.

نایب رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد نبود مطهره نجد سمیعی در فهرست دعوت شدگان به دوره آسیایی تبریز بر ارزش این داور اثر نمی گذارد اما نجد سمیعی در حقیقت از نبود یک زوج مناسب از استانش متضرر شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.