15

ملوان ، مدعی جدید لیگ برتر بانوان / ایراندوست : بازیکنان لیگ برتری می گیریم

  • کد خبر : 7814
  • 07 مرداد 1397 - 16:30
ملوان ، مدعی جدید لیگ برتر بانوان / ایراندوست : بازیکنان لیگ برتری می گیریم

مریم ایراندوست سرمربی و بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان پس از موفقیت در مسابقات دسته اول ، اکنون از شور و امید برای تشکیل تیمی مدعی در لیگ برتر فوتبال بانوان سخن گفته است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ، تیم فوتبال بانوان ملوان در مسابقات دسته اول که با حضور 4 تیم برگزار شد هر 3 بازی خود را برد و قهرمان شد تا مهیای حضور در لیگ برتر شود.

مریم ایراندوست ، چهره دوست داشتنی فوتبال گیلان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد تیمش و روزهای پرامید آینده صحبت کرده است:

غافلگیر شدیم

واقعیت این است که ما فکر می کردیم مسابقات دسته اول ، یک دوره بازی تدارکاتی برای ما پیش از حضور در لیگ برتر باشد اما تیم های مقابل ما را غافلگیر کردند. آن ها از کیفیت خوبی برخوردار بودند و بازیکنان ما برای کسب 9 امتیاز کامل این 3 بازی ، غیرت گذاشتند.

ما از ابتدا برای قهرمانی آمده بودیم. ما پس از 2 سال و نیم که بازیکنان ما از هم دور بودند ، بار دیگر وارد یک رقابت رسمی شدند و این فرصت خوبی برای ما بود تا نقاظ ضعفمان را پیش از ورود به لیگ برتر شناسایی کنیم.

3 بازی طی 3 روز

ما 3 بازی فشرده در پیش داشتیم و طی 3 روز 3 بازی در گرمای 36 درجه شهرکرد و هوایی خشک برگزار کردیم که فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد و بازیکنان ما از نظر بدنی تحلیل رفتند اما همه ما هم قسم شده بودیم پاسخ حمایت مدیر عامل باشگاه ملوان آقای رفیع نیا و مسئولینی که از این تیم حمایت کردند را با قهرمانی بدهیم.

تیمی که در لیگ یک شرکت کرد تیمی بومی بود و ما سال ها در کنار هم بازی کرده بودیم و 2 بازیکن زیر 16 سال استعدادیابی شده را نیز به تیم اضافه کرده بودیم.

جذب بازیکنان لیگ برتری

ما برای حضور در لیگ برتر ، به دنبال جذب بازیکنان جدید و لیگ برتری خواهیم بود. می خواهیم مثل گذشته در کورس قهرمانی ، رقیب سختی برای سایر مدعیان باشیم. جذب ستاره ها؟  در فوتبال ایران همه ستاره ها هستند و دخترانی که با این عشق و علاقه کار می کنند را ستاره می دانم. با این حال فهرستی از بازیکنانی که می توانند به ما کمک کنند و قبلا با من کار کرده اند را آماده کرده ام تا برای جذب آن ها اقدام شود.

مالک ملوان می خواهد تیم برای قهرمانی بسته شود

حدود یک ماه قبل که با مالک و مدیر عامل باشگاه صحبت کردم و فهرست هزینه های مورد نیاز یک فصل را به وی ارائه کردم ایشان مایل بودند که تیم باید برای قهرمانی بسته شود. ما این پتانسیل را در خود می بینیم و آمده ایم که نام ملوان را دوباره در لیگ برتر فوتبال بانوان زنده کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.