15

حریفان ایران در هندبال قهرمانی آسیا مشخص شدند ؛ همگروهی با تازه واردها

  • کد خبر : 8431
  • 15 مرداد 1397 - 22:25
حریفان ایران در هندبال قهرمانی آسیا مشخص شدند ؛ همگروهی با تازه واردها

قرعه کشی مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا برگزار شد و ایران در گروهی قرار گرفت که 2 حریف تازه از قاره اقیانوسیه در آن قرار دارند. گرچه ایران با کره جنوبی ، مدافع عنوان قهرمانی و البته چین ، تیم سوم آسیا همگروه نشد اما قرعه ایران آسان نیست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ قرعه کشی رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا برگزار شد و ایران در گروه اول این تورنمنت قرار گرفت . گروهی که به خاطر همگروه نشدن با کره و چین باید از قرار گرفتن در آن خوشحال باشیم و از همگروه نشدن با تیم های سطح پایین تر ناراحت.

ژاپن میزبان ، قزاقستان ، استرالیا و نیوزیلند ، 4 حریف ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند که در 2 گروه 5 تیمی برگزار می شود. قرار گرفتن 2 تیم از قاره اقیانوسیه در یک گروه به نوعی کج سلیقگی کنفدراسیون هندبال آسیا بود به طوری که این 2 تیم می توانستند در دو گروه قرار بگیرند و توازن بیشتری به گروه ها بدهند.

با توجه به وضعیت فنی تیم های استرالیا و نیوزیلند و شرایط فنی آشکار کره جنوبی و قزاقستان ، در مجموع گروه ایران ، گروه دشواری است. رقابت با استرالیا کم از رقابت با کره جنوبی نخواهد داشت و قطعا قزاق ها نیز از قرار گرفتن در این گروه راضی نیستند.

حتی نیوزیلند که نسبت به سایر تیم ها ناشناخته تر است به خودی خود ممکن است برای سایر مدعیان دردسر ایجاد کند و در این شرایط ، دختران هندبال ایران باید به فکر ارائه نمایشی فراتر از حد تصور در سرزمین آفتاب تابان باشند.

بر خلاف کلاف سردرگم گروه یک ، در گروه دوم ، کره جنوبی و چین ریلکس و قدم زنان به نیمه نهایی می روند. در دور همی گروه دوم ، اختلاف طبقاتی ، کره و چین را در موقعیت غالب قرار داده و سطح فنی 3 تیم دیگر شامل هنگ‌کنگ، سنگاپور و هند  با کره و چین قابل قیاس نیست. شاید اگر به جای هنگ کنگ در گروه دوم قرار می گرفتیم اوضاع بهتر بود.

چه نتیجه ای برای تیم ملی ، قابل قبول تلقی می شود؟ واقعیت این است که کسی از تیم ملی انتظار معجزه ندارد. بدون توجه به نتیجه ای که کسب می کنیم ، ما نیاز داریم که تیمی باکیفیت تر از دوره گذشته باشیم. خواهیم بود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.