15

تکواندوی بانوان دست خالی نماند / ناهید کیانی صاحب مدال برنز شد

  • کد خبر : 9426
  • 01 شهریور 1397 - 13:20
تکواندوی بانوان دست خالی نماند / ناهید کیانی صاحب مدال برنز شد

آخرین نماینده تکواندوی زنان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا صاحب مدال برنز شد تا تیم اعزامی تکواندوی بانوان ایران به جاکارتا در کیوروگی بالاخره مدال بگیرد و با مجموع 2 مدال برنز و نقره در پومسه و کیوروگی به کار خود پایان دهند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در روز پنجم بازی های آسیایی جاکارتا ، امروز پنج شنبه اول شهریور ، آخرین دور مسابقاتی رشته تکواندو در بخش بانوان برگزار شد و ناهید کیانی پس از کوتاه ماندن دست 4 نماینده دیگر ایران در کیوروگی ، آخرین شانس ایران برای مدال در تکواندوی بانوان بود.

نماینده وزن 49- کیلوگرم ایران پس از عبور از دو مرحله به نیمه نهایی رسید اما نتیجه را به پانیپاک تایلندی ، چهره خوشنام تکواندوی آسیا و جهان و دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016 واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

ناهید در مبارزه نیمه نهایی خود در حالی 11 بر 6 به پانیپاک باخت که نمایشی در خور تحسین داشت. او تمام تلاش خود را به کار بست و برای موفقیت و رسیدن به فینال ، جانانه جنگید و برنز او در این وزن دست کمی از یک مدال خوشرنگ تر ندارد.

کیانی در اولین مسابقه خود موفق شد «آشمیتا خادکا» از نپال را مقتدرانه و با نتیجه 43 بر 4 در پایان راند دوم و پیش از زمان قانونی مسابقات شکست دهد؛ او در ادامه به مصاف «جسیکا کانابال» فیلیپینی رفت و با نتیجه 23 بر 15 پیروز شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

«پانیپاک ونگفاتاناکیت» که ناهید کیانی را شکست داد مدال برنز المپیک 2016، طلا و نقره جهان 2015 و 2017، طلا قهرمان آسیا 2016 و برنز بازی‌های آسیایی 2014 را کسب کرده است.

برنز کیانی مرهی بر ناکامی در 4 وزن دیگر تیم ملی است. ملیکا میرحسینی ، الهه شیدایی، زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی تحت نظر مهرو کمرانی و ریحانه فولادی تکواندوکاران دیگر ایران در جاکارتا نتوانستند به جمع 4 نفر برتر آسیا برسند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.