16

الناز رکابی از صعود به فینال سنگ نوردی باز ماند ؛ رتبه هفتم در ماده لید

  • کد خبر : 9602
  • 03 شهریور 1397 - 9:59
الناز رکابی از صعود به فینال سنگ نوردی باز ماند ؛ رتبه هفتم در ماده لید

الناز رکابی نماینده سنگنوردی ایران در بازی های آسیایی با قرار گرفتن در رده هفتم از صعود به فینال بازی های آسیایی بازماند و به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ هفتمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا ، امروز شنبه سوم شهریور با برگزاری مسابقات سنگ نوردی آغاز شد . در بخش کمباین زنان که شامل ماده های سرعت، بولدورینگ و لید است الناز رکابی با قرار گرفتن در رتبه‌ هفتم شانس حضور در فینال را از دست داد.

سنگ نورد زنجانی تیم ملی در مسابقه ماده لید با رکورد 252 پایین تز از رقبای خود از کره جنوبی ، ژاپن ، قزاقستان و چین تایپه قرار گرفت که 2 کره ای و 2 ژاپنی بالاتر از رکابی قرار گرفتند.

الناز پیش از این در ماده بولدرینگ هشتم و در ماده سرعت دوازدهم شده بود و مجموع امتیازات ، مشخص کننده نفراتی بود که به فینال رسیدند.

فینال کامباین فردا با حضور ۱۲ شرکت‌کننده در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود. تیم‌ملی سنگ‌نوردی ایران فردا مسابقه نخواهد داشت و از روز دوشنبه در مسابقات ماده سرعت بخش امدادی شرکت خواهد کرد.

در بخش زنان اعظم کرمی، حدیث نظری و کبری لگزایی‌فر به مصاف حریفان می‌روند.سابقات سنگ‌نوردی بازی‌های آسیایی روز دوشنبه با مشخص شدن نفرات برتر در ماده سرعت بخش امدادی به کار خود پایان خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.