21

مسابقات جهانی بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال/ شروع قدرتمند ایران با 2 پیروزی

  • کد خبر : 12050
  • 12 مهر 1397 - 13:05
مسابقات جهانی بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال/ شروع قدرتمند ایران با 2 پیروزی

مسابقات جهانی بسکتبال 3 نفره زنان زیر 23 سال جهان با شروع مقتدرانه دختران ایران آغاز شد. تیم ملی ایران که در گروهی 4 تیمی در چین با حریفان مسابقه می دهد در پایان بازی دوم خود از مسابقات 4 گانه دور گروهی اش صدرنشین شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال جهان در بخش دختران در چین آغاز شده است و تیم ملی ایران توانسته با 2 برد پی در پی برابر سری لانکا و آندورا امید خود به صعود از مرحله گروهی را در بالاترین سطح حفظ کند.

ایران در اولین مسابقه خود توانست سری لانکا را 21 بر 5 شکست دهد. حریف منطقه جنوب آسیا برای تیم تحت هدایت آزاده زمان پور کاملا بی خطر بود. دختران ایران در دومین بازی برابر آندورا ، کشوری کوچک در مرز اسپانیا و فرانسه قرار گرفتند و 21 بر 11 این تیم را شکست دادند.

ایران در جام جهانی بسکتبال 3 نفره بزرگسالان نیز در فیلیپین با آندورا همگروه شده و در آن مسابقات نیز حریفش را شکست داده بود. ایران در مسابقات سوم و چهارم خود در دور گروهی برابر مالزی و روسیه به میدان می روند.

در حال حاضر ایران در صدر گروه است و روسیه و مالزی دوم و سوم هستند. این مسابقات در 4 گروه 5 تیمی برگزار می شود و علاوه بر ایران ، تیم های چین ، اندونزی ، قزاقستان ، مغولستان ، ژاپن ، مالزی و سری لانکا دیگر تیم های آسیایی حاضر در این تورنمنت هستند تا 40 درصد تیم های این مسابقات آسیایب باشند.

از هر گروه 2 تیم به یک چهارم نهایی صعود می کنند و پیروزی ایران بر مالزی تضمین کننده صعود ایران از دور گروهی است. گروه بندی مسابقات بسکتبال سه نفره زیر 23 سال زنان جهان در ژیان چین:

گروه A: چین، مجارستان، رومانی ، آلمان اوگاندا
گروه B: اوکراین، بلاروس، هلند، اندونزی، قزاقستان، هلند
گروه C: فرانسه، مغولستان، ژاپن، چک ، آرژانتین
گروه D: ایران، روسیه، مالزی، آندورا، سریلانکا

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.