13

هندبال باشگاه های آسیا/ برتری آسان شهید چمران لارستان برابر نماینده هند

  • کد خبر : 12123
  • 12 مهر 1397 - 18:45
هندبال باشگاه های آسیا/ برتری آسان شهید چمران لارستان برابر نماینده هند

تیم هندبال شهید چمران لارستان ، نماینده ایران در مسابقات هندبال زنان باشگاه های آسیا به میزبانی قزاقستان در دومین مسابقه خود ، اولین پیروزی اش را جشن گرفت. این پیروزی برابر تیمی هندی به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های هندبال بانوان باشگاه های آسیا در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و در دومین روز از رقابت 6 تیمه ، تیم شهید چمران لارستان ، نماینده ایران برابر حریف خود پیروز شد.

شاگردان نشمین شافعیان در مسابقه برابر تیم تی اسپورت هند با نتیجه 31 بر 14 پیروز شد و برد آسانی به دست آورد که می تواند پس از باخت روز نخست برابر یکی از نمایندگان کشور میزبان ، برای این تیم روحیه بخش باشد.

تیم شهید چمران لارستان روز چهارشنبه 11 مهر در اولین مسابقه خود در این پیکارها 42 بر 25 برابر تیم کایسار قزاقستان مغلوب شد. آلماتی و آستانه قزاقستان و ای جی ام کی ازبکستان دیگر حریفان تیم شهید چمران در سفر به قزاقستان هستند.

تیم های قدرتمند شرق آسیا هنوز تمایلی به حضور در این مسابقات نشان نداده اند و در هر 3 دوره این رقابت ها غیبت داشته اند تا مسابقات هندبال زنان باشگاه های آسیا با وجود ثبت در تقویم کنفدراسیون هندبال آسیا به میدان رقابتی با محوریت تیم های آسیایی میانه ، حضور دائمی ایران و شرکت داشتن یکی دو تیم از جنوب آسیا تبدیل شود.

این مسابقات ، سومین دوره رقابت های هندبال زنان باشگاه های آسیا محسوب می شود که 6 تیم از 4 کشور در آن حضور دارند. شهید چمران لارستان با تیمی متشکل از بازیکنان این باشگاه در لیگ داخلی که تعداد زیادی از آن ها ملی پوش هستند به همراه 2 بازیکن از باشگاه تاسیسات دریایی تهران به عنوان یار کمکی در این رقابت ها حضور دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.