15

بسکتبال ۳ نفره جوانان زیر 23 سال جهان / صعود دختران ایران به یک چهارم نهایی

  • کد خبر : 12147
  • 13 مهر 1397 - 16:47
بسکتبال ۳ نفره جوانان زیر 23 سال جهان / صعود دختران ایران به یک چهارم نهایی

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر ۲۳ سال ایران که برای نخستین بار در رقابت‌های جام جهانی شرکت کرده بود به عنوان تیم دوم گروه خود راهی هشت تیم برتر جام جهانی چین شد تا با اوکراین دیدار کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره زیر ۲۳ سال به میزبانی شهر ژیان چین برگزار می شود و اکنون دختران ایران توانسته اند به مرحله حذفی این مسابقات صعود کنند.

پس از این که ایران در 2 بازی آغازین خود در دور گروهی برابر سری لانکا و آندورا به پیروزی رسید امروز جمعه 13 مهر برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تیم های مالزی و روسیه را در پیش داشت به طوری که پیروزی در یک بازی نیز به معنای صعود ایران بود.

در دیدار برابر مالزی ، ایران بازی سختی داشت اما در یک رقابت نفس گیر در نهایت توانست 13 بر 12 مالزی را شکست دهد و با همین برد صعود خود به یک چهارم نهایی را قطعی کند. چهارمین و آخرین دیدار تیم بسکتبال 3 نفره دختران ایران در مرحله گروهی برابر روسیه برگزار شد که ایران برابر این تیم قدرتمند 19 بر 5 بازنده شد.

بدین ترتیب ایران با 3 برد و یک باخت به عنوان تیم دوم گروه به یک چهارم نهایی بسکتبال ۳ نفره جوانان زیر 23 سال جهان رسید و حریف اوکراین شد. مسابقات بسکتبال 3 نفره دختران زیر 23 سال جهان در 4 گروه 5 تیمی برگزار می شود و اکنون 8 تیم قرار است در یک چهارم نهایی با هم روبرو شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.