19

نگاهی بر عملکرد کانگ کره ای ؛ جولان در غیاب مبینا نژاد و تخصص در نقره

  • کد خبر : 12308
  • 16 مهر 1397 - 11:18
نگاهی بر عملکرد کانگ کره ای ؛ جولان در غیاب مبینا نژاد و تخصص در نقره

مهلا مومن زاده نماینده وزن منهای 44 کیلوی ایران در تکواندوی المپیک جوانان در آرژانتین در مسابقه برابر کانگ کره ای بازنده شد و نتوانست به مدال برسد اما نگاهی به عملکرد کانگ نشان می دهد او در غیاب مبینا نژاد ، جولان می دهد و البته در فینال ها گاهی به مشکل می خورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ می رئو کانگ دختری است که پای ثابت فینال هاست اما در اکثر مواقع اسیر هنرنمایی حریفش در فینال می شود. مبینا نژاد ستاره مستعد تکواندوی ایران و پولینا بلای جان کانگ کره ای بوده اند.

در مسابقات قهرمانی آسیا سال 2015 بود که می رئو کانگ مقتدرانه به فینال رسید اما در فینال اسیر مبینا نژاد شد و با اختلاف 20 امتیاز شکست خورد و به مدال نقره رسید.

2 سال بعد کانگ دوباره در قهرمانی اسیا به فینال و مبینا نژاد رسید اما این بار هم برابر مبینا 22  بر 10 شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. کانگ سال بعد در مسابقات کسب سهمیه المپیک در شرایطی که مبینا به دلیل مصدومیت حضور نداشت به فینال رسید اما این بار به پولینای روسی 14 بر 9 باخت.

کانگ در فینال المپیک جوانان هم به فینال رسید اما باز هم از پولینا شکست خورد و به مدال نقره رسید البته می رئو کانگ در سال 2015 در مرحله یک هشتم نهایی نونهالان جهان رو در روی کیانا چای چونگ امریکایی قرار گرفت و با نتیجه 13 بر 7 شکست خورد و حذف شد و در ادامه کیانا چای چونگ در فینال به مبینا نژاد باخت و نقره گرفت.

کانگ چند ماه پیش در فینال مسابقات آزاد کشورش در فینال به چوتیکان تایلندی باخت و به مدال نقره رسید. تنها طلای کارنامه میرئو کانگ کره ای طلای نوجوانان جهان 2018 است که در غیاب مبینا بدست امده و اوج کار انجاست که کسی که همیشه برابر مبینا بازنده بوده فنی ترین مسابقات قهرمانی جهان 2018 شد. کانگ از غیبت مبینا در سال 2018 بیشترین بهره را برد.

شرایط سنی مبینا و پولینا آن طور نیست که در رده نوجوانان در آینده با هم روبرو شوند و دیدار این دو نفر شاید در آینده ای نزدیک در رده جوانان رقم بخورد. دیداری که پولینا به آن علاقه نشان داده و ضمن شتایش از مبینا از استرس و هیجانش برای رویارویی با مبینا سخن گفت که مبارزه با بهترین ها برایش لذت چندبرابر دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.