15

پارا آسیایی جاکارتا/ شکست والیبال نشسته برابر چین و صعود 3 تیرانداز تپانچه به فینال

  • کد خبر : 12441
  • 17 مهر 1397 - 10:33
پارا آسیایی جاکارتا/ شکست والیبال نشسته برابر چین و صعود 3 تیرانداز تپانچه به فینال

در سومین روز از بازی های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در اندونزی ، تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران برابر چین شکست خورد و اولین باخت را در پارا آسیایی تجربه کرد. در تیراندازی ۳ نماینده ایران به فینال رسیدند و سمیرا ارم رکوردار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ روز سوم بازی های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی امروز سه شنبه ۱۷ مهر برگزار شد که در رشته والیبال نشسته نوار موفقیت های تیم ملی زنان ایران قطع شد.

شاگردان فریبا سلیمانی در تیم ملی والیبال نشسته بانوان امروز برابر چین ، تیم قدرتمند آسیا و جهان قرار گرفتند و در ۳ ست پیاپی برابر این تیم بازنده شدند در حالی که پیش بینی می شد در برابر تیمی که در جام جهانی هلند نیز برابر آن مغلوب شده بودیم کار پیچیده ای در پیش داشته باشیم.

در این مسابقه ایران در هیچ یک از ۳ ست بازی نتوانست از امتیاز ۱۵ بالاتر برود. ست اول ۲۵ بر ۱۵ ، ست دوم ۲۵ بر ۱۴ و ست سوم ۲۵ بر ۱۲ به سود چینی ها خاتمه یافت تا این تیم قدرت خود را در والیبال نشسته قاره آسیا به نمایش بگذارد. ایران در ۲ بازی قبلی خود ژاپن و اندونزی را شکست داده بود.

در مسابقات تیراندازی و در بخش تپانچه ۱۰ متر کلاس SH۱ ساره جوانمردی، سمیرا ارم و عالیه محمودی نمایندگان ایران بودند که در پایان هر سه نماینده کشورمان به فینال راه یافتند و سمیرا ارم بعد از تغییر قوانین رکورددار مرحله مقدماتی این ماده در بازی های پاراآسیایی شد.

سمیرا ارم با ۵۶۹.۱۶ امتیاز در صدر قرار گرفت و با توجه به تغییر قوانین تیراندازی از ۴۰ تیر به ۶۰ تیر رکورد این ماده در آسیا به نام ارم ثبت شد. ساره جوانمردی با ۵۶۱.۱۴ امتیاز در جای دوم ایستاد و عالیه محمودی با ۵۴۸.۷ امتیاز هفتم شد و هر سه تیرانداز کشورمان به فینال راه یافتند.

ساره جوانمردی در صورتی که در فینال مدال بگیرد دومین مدال خود از این تورنمنت را کسب خواهد کرد. او در روز دوم بازی های پارا آسیایی اندونزی طلا گرفته بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.