15

لیگ برتر بسکتبال / تخلیه “گاز تهران” از ستاره ها و دست های خالی فرانک طیاری

  • کد خبر : 12523
  • 18 مهر 1397 - 11:16

فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان در راه است و تیم ها مشغول نقل و انتقالات و جابجایی بازیکنان هستند اما آن چه بیش از هر چیز دیگر به چشم می آید تاثیر کاهش بودجه باشگاه های دولتی بر وضعیت تیم ها است. مدعیانی که ستاره های خود را از دست می دهند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم بسکتبال گاز تهران در سال های اخیر همواره یکی از تیم خوب و سرسخت لیگ بوده است. آن ها فصل گذشته نیز به عادت همیشه در بین 4 تیم برتر لیگ برتر بسکتبال بانوان قرار گرفتند و وجهه ای “همیشه مدعی” دارند اما تخلیه “گاز تهران” از ستاره ها اتفاق تازه برای بسکتبال ایران است.

با این حال در تیم گاز تهران نیز به پیروی از اوضاع باشگاه داری صنایع وابسته به صنعت نفت و گاز ، شرایط مالی مناسب نیست. از باشگاه گاز تهران خبر می رسد این باشگاه بخش بسیار مهمی از بودجه خود برای تیمداری در لیگ را از دست داده است.

این کاهش بودجه به حدی ملموس است که گاز نتوانسته ستاره های خود را حفظ کند. بدین ترتیب ، پیش بینی می شود تیم گاز تهران با ترکیبی کاملا متحول شده پا به لیگ امسال بگذارد و در این شرایط قابل انتظار است که فرانک طیاری به سراغ بازیکنان جوان تر و طبیعتا کم نام و نشان برود.

در ترکیب گاز تهران ، گلشید امیدیان ، موثر ترین چهره این تیم راهی تیم عباسی تهران شده است. فرزانه فروتن فر و سمیه ثابت زاده گاز را به مقصد احتمالی دانشگاه آزاد ترک کرده اند و روژانو محمودی نیز همراه با گلشید امیدیان به تیم عباسی تهران رفته است.  آزاده معینی و مونا بهبهانی نیز از بسکتبال خداحافظی کرده اند و دیگر به صورت حرفه ای بازی نخواهند کرد.

با این شرایط ، ساختار تیمی گاز به طور کامل دگرگون شده است. در وضعیتی که در گاز ، امکان هزینه چندانی وجود ندارد آیا فرانک طیاری ، با کوله باری از تجربه و عشق به بسکتبال می تواند تیمی سربلند را برای حضور در فصل جدید بسازد؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.