21

لیگ برتر والیبال زنان ؛ پیروزی پیکان ، ذوب آهن و سالوت در گام یازدهم

  • کد خبر : 1309
  • 04 اسفند 1396 - 12:20

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران با برگزاری 3 مسابقه به انجام رسید و در پایان دیدارهای این هفته پیکان و ذوب آهن به روند تعقیبی خود در صدر جدول ادامه دادند و باید دید در نهایت کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد.

به گزارش IWSPORTS ، لیگ برتر والیبال زنان نیز به هفته های پایانی خود نزدیک شده و در شرایطی که 3 هفته به پایان لیگ باقی مانده است جدال والیبالی تهران – اصفهان تکلیف قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان را مشخص خواهد کرد.

مطابق معمول پنج شنبه های والیبالی، هفته یازدهم و هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جام شهید «محسن حججی» با 3 دیدار در تهران و بهنمیر بابلسر برگزار شد.

در مهم ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تیم بهنمیر مازندران در سالن مجد آرا بهنمیر به دیدار پیکان رفت که در این مسابقه توان بهنمیر برای متوقف کردن پیکان کافی نبود و این تیم 3 بر یک برابر حریف تهرانی خود بازنده شد.

پیکان در این مسابقه در ست اول 25 بر 19 حریف خود را شکست داد اما بهنمیر در ست دوم به بازی برگشت و 25 بر 20 توانست پیکان را شکست دهد با این حال پیکان در ست های سوم و چهارم 25 بر 16 و 25 بر 12 پیروز شد و در نهایت 3 بر یک به برتری رسید.

بر اساس گزارش فدراسیون والیبال ، این مسابقه یک ساعت و 56 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر داشت. پیکان تهران با این برد تعداد امتیازهای خود را 28 رساند و همچنان در صدر جدول باقی ماند.

تیم بهنمیر مازندران نیز با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند. نسرین حق شناس، شفیقه احدی و منیژه صادقی به ترتیب داور اول، داور دوم و ناظر این مسابقه بودند.

پیروزی آسان ذوب آهن در تهران

در دومین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان تیم ذوب آهن اصفهان در تهران میهمان آبنوس بود و برای کسب امتیاز کامل این بازی دردسر چندانی نداشت. سبزهای اصفهان موفق شدند آبنوس را در خانه اش 3 بر صفر شکست دهند.

سایه سنگین ذوب آهن با این پیروزی بر سر پیکان صدرنشین باقی ماند و جذابیت ها در لیگ برتر والیبال زنان با رقابت این 2 تیم تا پایان حفظ خواهد شد. این بازی 200 تماشاگر داشت و یک ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید.

ذوب آهن با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 15 آبنوس را شکست داد و به نهمین برد خود دست پیدا کرد.زینب حقی، پگاه حکام زاده و اکرم ابن یمین به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

شکست دیگر برای شهرداری تبریز

در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان و در خانه والیبال تهران تیم های سالوت تهران و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که سالوت سه بر صفر به پیروزی رسید.

شهرداری تبریز در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 18 و 25 بر 21 مغلوب میزبان خود شد تا همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر بانوان باقی بماند.

این مسابقه 79 دقیقه طول کشید، 100 تماشاگر داشت و سالوت با کسب این پیروزی به سومین برد خود دست یافت و 10 امتیازی شد.نرگس افشین و هنگامه پورحسن داوران اول و دوم این مسابقه بودند و طوبی بهپوری نیز بر این دیدار نظارت داشت.

تیم نماینده تهران که با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم جدول است، این هفته استراحت داشت.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته یازدهم :

1- پیکان تهران 9 برد و 28 امتیاز
2- ذوب آهن اصفهان 9 برد و 26 امتیاز
3- بهنمیر مازندران 6 برد و 17 امتیاز
4- نماینده تهران 4 برد و 12 امتیاز
5- سالوت تهران 3 برد و 9 امتیاز
6- آبنوس تهران 2 برد و 6 امتیاز
7- شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.