16

قایقرانی آب های آرام جوانان آسیا ؛ طلا برای آرزو حکیمی و الناز شفیعیان

  • کد خبر : 13488
  • 01 آبان 1397 - 17:05
قایقرانی آب های آرام جوانان آسیا ؛ طلا برای آرزو حکیمی و الناز شفیعیان

مسابقات قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در سمرقند ازبکستان ادامه یافت. آرزو حکیمی طلا و فاطمه کرمجانی نقره گرفتند. الناز شفیعیان و مهسا آذری دیگر طلایی های ایران بودند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در  مسابقات قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال آرزو حکیمی با زمان ۴۲.۰۵۱ ثانیه بر سکوی آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. نمایندگان قزاقستان و چین تایپه در این رقابت مدال نقره و برنز گرفتند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال فاطمه کرمجانی با زمان ۴۹.۷۸۲ ثانیه پس از قایقران ازبکستان صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نماینده تایلند بر سکوی سوم ایستاد.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر جوانان الناز شفیعیان با زمان ۴۴.۰۰۷ ثانیه بالاتر از قایقرانان قزاقستان و ازبکستان صاحب مدال طلا شد. در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر جوانان مائده شورگشتی با زمان ۵۳.۲۱۹ ثانیه ششم شد. در این ماده نمایندگان کره شمالی، چین و قزاقستان صاحب مدال شدند.

در کایاک دونفره بانوان زیر ۲۳ سال آرزو حکیمی و مهسا آذری با زمان ۴۰.۰۹۴ ثانیه بالاتر از نمایندگان قزاقستان و ازبکستان بر سکوی آسیا ایستادند و مدال طلا دریافت کردند.

در کانوی دونفره بانوان زیر ۲۳ سال فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی با زمان ۴۷.۴۱۵ ثانیه پس از نمایندگان ازبکستان دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت قایقرانان تایلند بر سکوی سوم ایستادند.

در این مسابقات در بخش کایاک دونفره ۲۰۰ متر جوانان کیانا کمال زاده و الناز شفیعیان با زمان ۴۳.۲۲۰ ثانیه موفق به کسب مدال طلا شدند. قایقرانان قزاقستان و ازبکستان در این رقابت دوم و سوم شدند.

در کانوی دونفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر ۱:۰۱.۰۲۹ دقیقه پنجم شدند. در این رقابت نمایندگان چین، کره شمالی و قزاقستان اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.