16

بسکتبال جوانان دختر آسیا / ایران 70 سنگاپور 53 ؛ اولین پیروزی برای ایران

  • کد خبر : 13793
  • 07 آبان 1397 - 18:04
بسکتبال جوانان دختر آسیا / ایران 70 سنگاپور 53 ؛ اولین پیروزی برای ایران

نخستین پیروزی تیم ملی بسکتبال جوانان دختر ایران در مسابقات بسکتبال سطح B جوانان آسیا در هند برابر سنگاپور به دست آمد. شاگردان افسانه حسن نایبی توانستند پس از شکست برابر هند ، در دومی گام پیروزی اول را کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات بسکتبال جوانان دختر آسیا در بنگلور هند امروز دوشنبه ۶ آبان ادامه پیدا کرد و در سطح B ، تیم ملی ایران برابر سنگاپور به میدان رفت و پیروز شد.

این پیروزی پس از آن به دست آمد که دختران ایران در مسابقه نخست با وجود نمایشی قابل توجه ، برابر میزبان تورنمنت نتیجه را واگذار کردند. ایران در کوارتر اول ۲۲ بر ۹ پیروزی رسید و در کوارتر دوم با عملکرد خوب سنگاپوری ها اختلاف افزایش نیافت و هر دو تیم در این کوارتر ۱۲ امتیاز کسب کردند.

در کوارتر سوم مسابقه بسکتبال ایران و سنگاپور،  ایران بار دیگر سوار بر بازی شد و حاصل این برتری ، پیروزی ۲۷ بر ۱۶ در کوارتر سوم بود. در کوارتر چهارم پایانی ، ایران با افت مواجه شد و حریف توانست اختلاف را کاهش دهد و کوارتر چهارم تنها بخشی از بازی بود که به سود سنگاپور (۱۶ بر ۹) پایان یافت اما در نهایت ، پیروزی ۷۰ بر ۵۳ از آن ایران شد.

همانند بازی با هند ، فاطمه آقازادگان امتیاز آور ترین بازیکن میدان بود. او توانست آمار ۲۸ امتیاز ، ۵ ریباند ، ۴ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی و یک بلاک را ثبت کند. نگین رسولی پور دیگر بازیکن امتیاز آور ایران در این مسابقه بود که ۲۲ امتیاز را برای ایران به دست آورد. بیشترین آمار ریباند نیز به نگین رسولی پور با ۱۲ ریباند اختصاص یافت.

آیدا گل محمدی ۸ امتیاز و پیونیک آراکلیان ۷ امتیاز برای ایران به دست آوردند. تیم ملی ایران روز سه شنبه هشتم آبان از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه به وقت ایران در آخرین بازی مرحله گروهی برابر گوام به میدان می‌رود. در روز اول مرحله گروهی ، ایران ۷۳ بر ۶۵ برابر هند مغلوب شد و سنگاپور ۸۳ بر ۳۵ برابر تیم گوام به پیروزی رسید و پیش بینی می شود یک پیروزی آسان برابر گوام در انتظار ایران باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.