21

سپاهان و قهرمانی هندبال نوجوانان کشور ؛ قطب آینده هندبال زنان؟

  • کد خبر : 1384
  • 06 اسفند 1396 - 20:57

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان توانست جام قهرمانی مسابقات هندبال نوجوانان دختر کشور در بهبهان را بالای سر ببرد. موفقیتی در ادامه سرمایه گذاری سپاهان در هندبال.

به گزارش IWSPORTS ، هندبال پایه در بخش دختران امروز دغدغه ای هم برای فدراسیون هندبال و هم باشگاه ها است. دوران بازیکنان بزرگسال فعلی دیر یا زود به سر می رسد و باشگاه ها باید به سراغ بازیکنان جوانی بروند که در آکادمی ها یا تیم های پایه پرورش داده شده اند.

مسابقات هندبال نوجوانان دختر جنوب کشور در بهبهان برگزار شد. مسابقاتی که قرار بود با حضور 9 تیم برگزار شود اما پس از انصراف 3 تیم از حضور در این مسابقات ، 6 تیم باقی مانده شامل مهر بهبهان ، سپاهان ،بافق یزد ، فیروز آباد فارس ، سبزسوار بوشهر و هیئت گچساران به صورت دوره ای رقابت کردند و رنگ جام به رنگ زرد سپاهانی بود.

آرزو محمدی سرپرست تیم سپاهان در گفتگو با IWSPORTS با ابراز رضایت از کسب قهرمانی می گوید: اصفهان همواره در هندبال ، استانی فعال بوده و اکنون سپاهان پرچمدار توسعه هندبال زنان در اصفهان و حتی کشور است. اصفهان قطب آینده هندبال ایران خواهد بود.

محمدی می افزاید: امسال سپاهان هم در رده سنی نوجوانان و هم در رده جوانان قهرمان ایران شده و در رده نونهالان هم نایب قهرمانی را کسب کرده است. این یعنی ما از نظر نیروی انسانی و هندبال پایه ، بر اساس یک برنامه مدون پیش رفته ایم و آینده هندبال بانوان ایران را تضمین کنیم.

سپاهان برای قهرمانی ، فیروز آباد فارس و گچساران را در نزدیکی خود می دید که در نهایت به ترتیب دوم و سوم شدند. اعظم قینانی در اصفهان در کنار فاطمه محمدخانی همچنان فرآیند بازیکن سازی در سپاهان را دنبال می کند و چه کسی می تواند منکر آینده روشن اصفهان در هندبال زنان ایران شود.

سرپرست تیم نوجوانان سپاهان البته در مورد این که سپاهان امسال در لیگ برتر بزرگسالان حضور نداشت نیز صحبت کرده است: تیم ما دیر تشکیل شد و نظر باشگاه سپاهان در نهایت این شد که تیم با نام هیئت اصفهان اما با حمایت باشگاه سپاهان در لیگ شرکت کند و بازیکنان تیم لیگ برتری ما را همین بازیکنان جوان و نوجوان تشکیل می دهند.

آرزو محمدی ابراز امیدواری کرده است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در فصل آینده لیگ برتر هندبال زنان نگاه حمایتی به حوزه هندبال زنان را حفظ کرده و توسعه دهد.

مهرناز روزی طلب نایب رئیس هیئت هندبال بهبهان و سرپرست این مسابقات ، برگزاری این رقابت ها را در بهبهان در افزایش اعتبار هندبال خوزستان و شهر بهبهان مثمر ثمر عنوان کرد و سطح فنی مسابقات را قابل قبول دانست. بهبهان امسال در لیگ برتر هندبال زنان کشور برای نخستین بار دارای تیم بود

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.