20

پایان تور تنیس روی میز هوپس دختران در قم/ ستاره های آینده از تهران و بوشهر می آیند

  • کد خبر : 14754
  • 26 آبان 1397 - 13:58
پایان تور تنیس روی میز هوپس دختران در قم/ ستاره های آینده از تهران و بوشهر می آیند

پرونده تور تنیس روی میز هوپس کشور به میزبانی خانه تنیس روی میز قم بسته شد. نیلیا نقیبی و تارا سوری ، چهره های موفق مرحله قبل این بار در قم به فینال رسیدند تا نشان دهند می توان آن ها را ستاره های آینده دانست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  حدود ۹۰ پینگ پنگ باز از سراسر کشور طی ۳ روز در خانه تنیس روی میز قم ، دور جدید تور تنیس روی میز هوپس دختران را که ویژه رده سنی نونهالان است برگزار کردند. مسابقاتی که در نهایت جمعه ۲۵ آبان به نقطه پایان خود رسید و قهرمانی به نیلیا نقیبی دختر پینگ پنگ باز تهرانی اختصاص پیدا کرد.

نیلیا نقیبی و تارا سوری در حالی در فینال با هم روبرو شدند که هر دو نفر از استعدادهای تنیس روی میز ایران محسوب می شوند. موفقیت آن ها در قم مهر تاییدی بر ثبات آن ها بود و به نظر می رسد آن ها در مسیری گام بر می دارند که پیش از این ، شیما صفایی ، مهشید اشتری ، پریناز حاجیلو ، صبا صفری و دیگران در آن مسیر حرکت کرده اند.

فینال قم را البته نیلیا نقیبی در یک بازی نزدیک از تارا سوری بوشهری برد. گیم اول را سوری ۱۱ بر ۷ برد اما نیلیا در دو گیم بعدی با امتیازات ۱۱ بر ۸ و ۱۲ بر ۱۰ جریان بازی را به سود خود تغییر داد.

گیم چهارم با برتری ۱۲ بر ۱۰ تارا سوری همراه بود اما در گیم سرنوشت ساز پنجم ، نیلیا نقیبی با برد ۱۱ بر ۶ کار را تمام کرد. این بازی با قضاوت مهشید شیروانیان و ملیحه بیک برگزار شد.

در مسابقه رده بندی تور تنیس روی میز هوپس دختران در قم با قضاوت فاطمه کریمی و مهری پهلوانی هم درسا سادات موسوی به مصاف ستایش ایلوخانی از همدان رفت و او را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به مقام سوم رسید.

در مسابقه برای رتبه پنجم و ششم ، پرنیا شریفی از اصفهان ۳ بر ۲ از سد دالیا صلاحی از کرمانشاه گذشت و پنجم شد. در مسابقه هفتمی و هشتمی نیز مبینا اصلانی از همدان ۳ بر صفر برابر یکتا ادیبیان از خراسان رضوی برنده شد و به مقام هفتم دست یافت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.