12

نامی نو – گروه بهمن ؛ نقطه اوج هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر : 14965
  • 30 آبان 1397 - 13:55
نامی نو – گروه بهمن ؛ نقطه اوج هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور روز پنج شنبه اول آذر برگزار می شود و ۱۲ تیم حاضر در گروه های یک و دو ، مسابقات خود را برگزار می کنند اما به نظر می رسد جذاب ترین بازی در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  رقابت های لیگ برتر بسکتبال به نقطه پایانی نیم فصل اول خود در دور گروهی نزدیک می شود و به تدریج چهره های تیم های مدعی در حال شناخته شدن است و تغییر روش برگزاری مسابقات نیز به افزایش جذابیت کمک کرده است.

فدراسیون بسکتبال امسال لیگ را به صورت رفت و برگشت و هفته به هفته برگزار می کند و بدین ترتیب تیم ها هر هفته ، یا در خانه و یا در زمین حریف درگیر مسابقه اند و این وضعیت به رشد کیفی و نیز جذابیت های لیگ کمک شایانی کرده و اهالی بسکتبال نیز از آن کاملا راضی و خشنود هستند.

در هفته چهارم دور گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان ، بازی مهم هفته در گروه دوم و در اصفهان به انجام می رسد. نامی نو با هدایت سپیده جعفری و مثلث غیر قابل چشم پوشی اش میزبان گروه بهمن و شاگردان فریناز طائرپور است که در ترکیب این تیم نیز بازیکنان شاخصی حضور دارند.

تقابل معصومه اسماعیل زاده ، ساغر آجیلی و مژگان خدادادی در ترکیب نامی نو برابر دلارام وکیلی ، سعیده علی ، سارا اعتماد و کیمیا یزدیان طهرانی در ارنج گروه بهمن نبردی تمام عیار را در اصفهان خلق می کند و تیم بازنده ، اولین شکست فصل خود را تجربه خواهد کرد.

به عبارت دیگر بازی نامی نو – گروه بهمن ، نبردی برای صدرنشینی در گروه دوم است اما باید اذعان کرد بازی برگشتی در تهران نیز در کار است و بازنده بازی باز هم فرصت به دست آوردن صدرنشینی را خواهد داشت.

دلارام وکیلی، سعیده علی ، سارا اعتماد و کیمیا یزدیان طهرانی ۴ ستاره گروه بهمن در بازی هفته گذشته برابر صدرای شیراز روی هم رفته ۷۸ امتیاز از مجموع ۹۳ امتیاز بهمن برابر صدرا را به دست آوردند و ستون های اصلی بهمن محسوب می شوند.

در ترکیب نامی نو ، اوضاع چندان متفاوت نیست. ساغر آجیلی در اوج آمادگی قرار دارد و کاملا توقف ناپذیر به نظر می رسد. مژگان خدادادی می سازد و معصومه اسماعیل زاده کار را تمام می کند و این بخش مهمی از کار تیمی نامی نو است. شاید تفاوت عمده دو تیم به بار تجربی نیمکت دو تیم برگردد جایی که یک مربی جوان بر روی نیمکت نامی نو و یک مربی مجرب روی نیمکت بهمن می نشینند. تفاوتی که ممکن است در نتیجه نهایی بازی اثربخش باشد.

نتایج و برنامه مسابقات و جدول گروه های دوگانه لیگ بسکتبال

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.