18

هیئت شمال شرق ۵ هیئت چهار محال و بختیاری ۳ / پیروزی سوم برای شمال شرق

  • کد خبر : 15269
  • 05 آذر 1397 - 19:49
هیئت شمال شرق ۵ هیئت چهار محال و بختیاری ۳ / پیروزی سوم برای شمال شرق

در هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم هیئت چهار محال و بختیاری برابر هیئت شمال شرق تهران شکست خورد. قاطع ترین برد در وزن ششم برای هیئت شمال شرق به دست آمد و هیئت چهار محال در دو وزن و هیئت شمال شرق در یک وزن، از وجود تکواندوکار محروم بودند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ تکواندوی بانوان کشور جام کوثر امروز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندوی فدراسیون ، تیم هیئت شمال شرق تهران موفق شد هیئت چهار محال و بختیاری را ۵ بر ۳ شکست دهد و سومین برد خود را در این فصل جشن بگیرد.

در وزن منهای ۴۶ کیلو ، مسابقه زهرا دلجو منش از هیئت شمال شرق و یلدا احمدی نسب از هیئت چهار محال و بختیاری ۳۳ بر ۲۱ به سود دلجو منش پایان یافت. در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلوگرم ، سیده راحله محمدی از تیم هیئت چهار محال و بختیاری ۳۶ بر ۲۹ برابر آناهیتا زندی از هیئت شمال شرق پیروز شد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، زینب امیدیان از تیم هیئت شمال شرق حریفی نداشت و پیروزی را از آن خود کرد. در وزن چهارم و دسته منهای۵۷ کیلو ، یاسمن سهامی از هیئت شمال شرق ۲۵ بر ۲ مقابل الهام مقدسی از هیئت چهار محال به برتری رسید.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو گرم ، سارا قاسمی از هیئت چهار محال و بختیاری ۲۶ بر ۲۱ از سد زهرا میرزاجانی از هیئت شمال شرق گذشت .در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، هانیه شریعتی از هیئت شمال شرق ۲۹ بر ۹ ساجده حیدریان از هیئت چهار محال را مغلوب خود کرد.

در وزن هفتم تیم هیئت چهار محال باز هم نماینده ای نداشت و پیروزی را به سارا خمسه کلی از هیئت شمال شرق داد. در وزن هشتم این شرایط در مورد تیم هیئت شمال شرق پیش آمد و به دلیل عدم حضور نماینده هیئت شمال شرق ، فاطمه امینی صاحب برد شد. در نهایت پیروزی ۵ بر ۳ برای تیم شمال شرق و شاگردان زهرا جاهد ثبت شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.