11

مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام ؛ درخشش قایقرانان گیلان و تهران

  • کد خبر : 15926
  • 22 آذر 1397 - 11:04
مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام ؛ درخشش قایقرانان گیلان و تهران

مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با درخشش قایقرانان گیلان و تهران همراه بود. در جوانان تهران جام را بالای سر برد و در بزرگسالان قهرمانی به گیلانی ها رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش زنان پس از 2 روز رقابت در دریاچه آزادی به کار خود پایان داد.

کانوی یک نفره ۲۰۰ متر

آخرین دور مسابقاتی این رقابت ها ، برگزاری فینال ۲۰۰ متر بود که در فینال کانوی یک نفره ۲۰۰ متر جوانان نیروانا اسدبیگی از تهران، هدیه خیرآبادی از توابع تهران و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی در رده های اول تا سوم ایستادند. نیروانا اسدبیگی نماینده ایران در کانو اسلالوم المپیک جوانان در آرژانتین بود.

در دیگر فینال کایاک یک نفره ۲۰۰ متر جوانان کیانا کمال زاده از هرمزگان به مقام قهرمانی رسید و سارا حسینی از تهران مدال نقره را کسب کرد ضمن این که پدیده پهلوان زاده از تهران سوم شد.

در دور نهایی مسابقات کانوی یک نفره ۲۰۰ متر بزرگسالان آرزو حکیمی چهره شاخص قایقرانی ایران به نمایندگی از استان همدان به مقام نخست رسید و الناز شفیعیان از گیلان دوم و گلناز غضنفریان از مازندران در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

کایاک یک نفره ۲۰۰ متر

در فینال کایاک یک نفره ۲۰۰ متر بزرگسالان عناوین برتر به ترتیب به آتنا رئوفی، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه ، هر سه نفر از تیم گیلان رسید. مهسا کهنسال از خوزستان چهارم شد و مقام چهارم به مریم شورگشتی از تهران اختصاص یافت. البته در این ماده طبق مقررات از هر استان یک نفر روی سکو قرار می گرفت تا بدین ترتیب گیلان ، خوزستان و تهران اول تا سوم ، در نظر گرفته شوند.

کایاک یک نفره ۵۰۰ متر

همچنین در فینال کایاک یک نفره ۵۰۰ متر جوانان کیانا کمال زاده از هرمزگان، رسپینا قویدل از تهران و ساغر خاقانی از توابع تهران مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان اول، سمن سلطانی از تهران دوم و الناز شفیعیان از گیلان سوم شدند.

کانوی دو نفره ۵۰۰ متر

در فینال کانوی دو نفره ۵۰۰ متر جوانان مائده شورگشتی و نیروانا اسدبیگی از تهران، هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از تهران توابع و پرستو مهنما و سنا عیوضی از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند و در بزرگسالان پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان اول، فرانک چشمه و مریم شورگشتی از تهران دوم و معصومه داناپور و کوثر زینی زاده از آذربایجان شرقی سوم شدند.

کایاک دو نفره ۵۰۰ متر

در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر بزرگسالان ساجده تبریزی و مونا ابراهیمی از تهران، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان و مونا نوری و رقیه سلطانی از توابع تهران اول تا سوم شدند و در جوانان سارا حسینی و رسپینا قویدل از تهران اول، ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از تهران توابع دوم و کیانا کمال زاده و پریا رستمی از هرمزگان سوم شدند.

کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر

در فینال کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب ساجده تبریزی، مونا ابراهیمی، ساناز همت زاده و سمن سلطانی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و نرجس کارگرپور مقام دوم و تیم توابع تهران با ترکیب مونا نوری، هانیه مهدوی، صدف مقدم پور و سارا موسوی مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال همین ماده در رده جوانان تیم تهران توابع با ترکیب ساقی خاقانی، ساغر خاقانی، پدیده پهلوان زاده و آتوسا خراطی اول شدند، تیم تهران با ترکیب سارا حسینی، رسپینا قوی دل، یاسمن رضا سلطانی و نازنین فرزانه در رده دوم قرار گرفتند و تیم هرمزگان با ترکیب فاطمه احمدی، کیانا کمال زاده، پریا رستمی و دیبا منصوری جایگاه سوم را از آن خود کردند.

قهرمانی گیلان و تهران

در مجموع امتیازات تمامی مواد و رده ها ، در رده سنی بزرگسالان جام قهرمانی به تیم استان گیلان رسید که با ۶۳ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر از تهران این عنوان را به دست آورد. همچنین تیم تهران توابع با ۴۷ امتیاز سوم شد.

در رده سنی جوانان اما تیم تهران روی سکوی قهرمانی قرار گرفت و با ۷۸ امتیاز ، بالاتر از توابع تهران ۷۲ امتیازی اول شد. تیم هرمزگان نیز با ۶۹ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.