13

هفته یازدهم و دوازدهم لیگ تکواندوی بانوان؛ لوازم خانگی کن و بنیاد گیلان همچنان سایه به سایه

  • کد خبر : 16188
  • 07 دی 1397 - 22:31
هفته یازدهم و دوازدهم لیگ تکواندوی بانوان؛ لوازم خانگی کن و بنیاد گیلان همچنان سایه به سایه

لیگ تکواندوی بانوان به پایان هفته دوازدهم خود رسید و رقابت دو تیم قدرتمند لیگ شامل لوازم خانگی کن و بنیاد گیلان بر سر کسب عنوان قهرمانی همچنان ادامه دارد. لوازم خانگی کن که تیمی پرستاره‌تر و پرهزینه‌تر است در صدر قرار دارد اما بنیاد گیلان این تیم را آزار می‌دهد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  در پایان دیدارهای هفته یازدهم و دوازدهم لیگ تکواندوی بانوان موسوم به جام کوثر که امروز جمعه هفتم دی برگزار شد تیم لوازم خانگی کن موفق شد با ۲ پیروزی دیگر جایگاه خود را در صدر حفظ کند البته بنیاد گیلان، تیم تعقیب کننده کن نیز هر دو بازی خود را برد تا همچنان به دنبال رسیدن به صدر باشد.

به گزارش طرفداری، لوازم خانگی کن که از حضور چهره‌هایی خوشنام چون اکرم خدابنده، زینب اسماعیلی، کوثر اساسه، الهه شیدایی و مهسا کیادلیری بهره مند است در دیدارهای هفته یازدهم ۶ بر ۲ هیئت کرج را شکست داد و سپس در دیدار هفته دوازدهم خود توانست ۸ بر صفر هیئت تکواندوی شمیرانات را مغلوب کند.

بنیاد گیلان نیز ۸ بر صفر هیئت شمال شرق تهران را از پیش رو برداشت و سپس در هفته دوازدهم ۶ بر ۲ برابر هیئت تکواندوی استان گلستان به پیروزی رسید. نساوی آینده سازان لوازم خانگی کن برابر ققنوس جویبار و پیروزی داتیس یزد برابر تیم‌های هیئت بهار همدان و هیئت چهار محال و بختیاری از نتایج مهم هفته‌های یازدهم و دوازدهم بود.

لیگ تکواندوی کوثر با برگزاری ۳ دور مسابقه دیگر به نیم فصل می‌رسد و پیش بینی می‌شود لوازم خانگی کن و بنیاد گیلان همچنان در امتیاز مساوی تا پایان نیم فصل پیش برود. این دو تیم در بازی رودررو در نیم فصل به تساوی رسیده‌اند و ممکن است تقابل دوباره آن‌ها در نیم فصل دوم تعیین کننده قهرمانی باشد.

در لیگ تکواندوی بانوان، تیم لوازم خانگی کن طی سال‌های گذشته تیم برتر و پرهزینه‌ترین تیم لیگ بوده است و به استثنای این تیم و بنیاد گیلان، سایر تیم‌ها دستمزدی به تکواندوکاران خود پرداخت نمی‌کنند و لیگ ۹۷ نیز لیگی دو قطبی است.

همچنین چند تکواندوکار ملی پوش نظیر ناهید کیانی و زهرا پور اسماعیل در تیم‌های حاضر در لیگ عضویت ندارند و کیمیا علیزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی قادر به تمرین و مسابقه نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.