14

تنیس روی میز قهرمانی جهان در مجارستان | حریفان شهسواری و اشتری مشخص شدند

  • کد خبر : 19664
  • 31 فروردین 1398 - 14:00
تنیس روی میز قهرمانی جهان در مجارستان | حریفان شهسواری و اشتری مشخص شدند

در قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در مجارستان حریفان شهسواری و اشتری مشخص شدند. در بخش دوبل نیز تیم ملی بانوان باید با تیم پاکستان مسابقه دهد. این چالش جدیدی برای ندا و مهشید است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار می‌شود و ندا شهسواری و مهشید اشتری ستارگان تنیس روی میز ایران در این مسابقات رقابت می‌کنند.

ندا شهسواری پینگ پنگ باز المپیکی و برجسته ایران به عنوان مهره باتجربه ایران در این رقابت‌ها حاضر است و مهشید اشتری جوان که در اوج جوانی تجاربی ارزشمند در اختیار دارد امیدوار است بتواند بار دیگر نگاه‌ها را به خود جلب کند.

مهشید اشتری پیش از اعزام به مجارستان در مسابقات کاپ آسیا در یوکوهامای ژاپن شرکت کرد و با دو پیروزی و یک شکست عملکردی خیره کننده برابر ستارگانی که رنکی بالاتر از او داشتند ارائه کرد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته حریفان شهسواری و اشتری مشخص شدند . ندا شهسواری، دختر کرمانشاهی تنیس روی میز ایران در گروه ۵۰ قرار گرفته است. لیندا لوغرابی از الجزایر به همراه چنگ کوک از ماکائو حریفان ندا هستند. مهشید اشتری در گروه ۴۷ با ریچ از مجارستان و خالد از اسکاتلند دیدار می‌کند.

این رقابت‌ها یکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ رسماً گشایش می‌یابد و ۸ روز به طول می‌انجامد. در بخش دوبل نیز تیم ملی ایران متشکل از شهسواری و اشتری باید با پاکستان مسابقه دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.