9

توییتر کنفدراسیون هندبال آسیا خبر داد: کناره گیری ایران از هندبال نوجوانان دختر آسیا

  • کد خبر : 19672
  • 31 فروردین 1398 - 13:24
توییتر کنفدراسیون هندبال آسیا خبر داد: کناره گیری ایران از هندبال نوجوانان دختر آسیا

حساب توییتر کتفدراسیون هندبال آسیا از ناره گیری ایران از هندبال نوجوانان دختر آسیا خبر داد. ایران پیش از این از مسابقات جوانان دختر آسیا نیز کناره گیری کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ با گذشت چند روز از کناره گیری تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران از مسابقات جوانان آسیا در لبنان اکنون تیم ملی نوجوانان ایران نیز از این رقابت‌ها کنار رفته است.

حساب رسمی کنفدراسیون هندبال آسیا امروز اعلام کرد کناره گیری ایران از هندبال نوجوانان دختر آسیا نهایی شده است و در هشتمین دوره مسابقات هندبال دختران نوجوان آسیا به میزبانی هند، ایران غایب است.

قرعه کشی این مسابقات امروز شنبه ۳۱ فروردین در هند برگزار می‌شود. بدین ترتیب با وجود برگزاری اردوهای پرتعداد تیم ملی نوجوانان دختر طی ماه‌های گذشته اعضای تیم نوجوانان نیز مثل تیم جوانان به جای سفر به محل تورنمنت، به خانه باز می گردتد.

فدراسیون هندبال به دلیل مشکلات مالی متعدد و وضعیت اقتصادی نابسامان در بدنه ورزش کشور تصمیم گرفته است اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان را لغو کند. گرچه مربی تیم ملی جوانان دختر پیش از این اعلام کرده بود تیمش برای حضور در لبنان آمادگی لازم را نداشته اما به نظر می‌رسد این اظهارات تنها سرپوشی بر وضعیت مالی غیر قابل تصور در فدراسیون هندبال – به تبع سایر بخش‌های دولتی ورزش کشور – است.

تیم‌های ملی کاراته نوجوان، جوانان و امید ایران نیز به دلیل بی پولی چند روز قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی کناره گیری کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.