14

تور جهانی دوچرخه سواری سوییس ؛ فرانک پرتو آذر بیست و ششم شد

  • کد خبر : 21312
  • 29 اردیبهشت 1398 - 22:49
تور جهانی دوچرخه سواری سوییس ؛ فرانک پرتو آذر بیست و ششم شد

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در ادامه حضور فرانک پرتو آذر، دختر دوچرخه سوار ایران در اردوی اروپا به منظور آمادگی کسب سهمیه المپیک توکیو، این رکابزن شیرازی در مسابقات کلاس یک جهانی کوهستان در سوییس شرکت کرد و بیست و ششم شد. در این رقابت‌ها ۴۰ نفر از برترین‌های جهان شرکت داشتند و پرتو […]

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در ادامه حضور فرانک پرتو آذر، دختر دوچرخه سوار ایران در اردوی اروپا به منظور آمادگی کسب سهمیه المپیک توکیو، این رکابزن شیرازی در مسابقات کلاس یک جهانی کوهستان در سوییس شرکت کرد و بیست و ششم شد.

در این رقابت‌ها ۴۰ نفر از برترین‌های جهان شرکت داشتند و پرتو آذر با رتبه ۱۱۹ جهان در میان رکابزنان این مسابقه حضور پیدا کرد. کسب رتبه ۲۶ این رقابت‌ها در شرایطی که همه رکابزنان، رنک بهتری در رده بندی جهانی نسبت به رکابزن ایرانی داشتند احتمالاً سبب بهبود رده بندی جهانی وی خواهد شد.

پرتو آذر تنها دوچرخه سوار محجبه این رقابت‌ها بود. در این مسابقات یک دوچرخه سوار آمریکایی که نفر چهارم رنکینگ جهانی است، قهرمان شد و ۲ رکابزن سوییسی دوم و سوم شدند. پرتو آذر پس از این مسابقه به اردوی خود در اسلوونی ادامه می‌دهد.

او در تدارک نخستین حضور در المپیک تابستانی است و می‌خواهد به اولین دختر دوچرخه سوار ایران تبدیل شود که در بازی‌های المپیک حضور داشته است. وی همچنین اولین دختر رکابزن ایران است که مدال آسیایی کسب کرده است. سمیه یزدانی در بخش جاده چند هفته قبل دومین مدال آسیایی ایران را به دست آورد.

اطلاعات خبر: نویسنده:حامداسماعیلی *تنظیم:نفیسه بهلول *منبع:طرفداری *انتشار:29اردیبهشت1398 -22:50 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.