13

نخستین ترانسفر جذاب لیگ پانزدهم | بازگشت شریف به مشهد برای قهرمانی

  • کد خبر : 21907
  • 09 خرداد 1398 - 16:14
نخستین ترانسفر جذاب لیگ پانزدهم | بازگشت شریف به مشهد برای قهرمانی

پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان هفته آینده قرعه کشی خواهد شد و از ۱۸ مرداد ماه آغاز می شود و حالا از مشهد خبر رسیده که کاپیتان اول فصل گذشته تیم نامی نو اصفهان پس از یک فصل دوری از مشهد دوباره راه خانه را در پیش گرفته است. این بار با هدفی خاص

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر فوتسال بانوان از ۱۸ مرداد شروع و قرعه کشی آن قرار است ۱۹ خردادماه برگزار شود؛ حالا از مشهد خبر می‌رسد که مدیران باشگاه مشهد شهر بهشت که دو فصل قبل در قالب تیم سیاه جامگان اقدام به تیمداری عرصه ورزش بانوان کرده بودند، دوباره قصد حضور در عرصه تیمداری بانوان را دارند.

در اولین اقدام انجام شده از سوی محمدرضا عباسی مالک این باشگاه، فرمان تشکیل تیم فوتسال نیز صادر شده است؛ سیاه جامگانی ها دو فصل موفق شدند با نتایجی خیره کننده در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتسال بانوان با تیمی بومی و متشکل از بازیکنان جوان تحت هدایت فاطمه شریف در جایگاه چهارم جدول قرار گیرند.

البته عدم حمایت مالکان سیاه جامگان در فصل گذشته باعث شد تا تیمی تحت عنوان “هیات فوتبال خراسان رضوی” شکل گیرد و این تیم با کسب نتایجی ضعیف نتوانست کاری از پیش ببرد و در انتهای جدول پس از تیم استقلال ساری در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.

فاطمه شریف نیز پس از پذیرش مسئولیت نایب رئیسی هیئت فوتبال خراسان رضوی اکنون برنامه تازه ای برای نماینده خراسان رضوی دارد. بخشی از سیاست جدید مشهدی‌ها جدا از تیمداری در سطح اول فوتسال بانوان کشور، ایجاد یک آکادمی جامع فوتسال است که مقرر شده تا تحت هدایت فاطمه شریف مدیریت شود.

به عبارت دیگر بازگشت شریف به مشهد به معنای دگرگونی در فوتسال بانوان شهر است. او که اکنون جزئی از بدنه متولی فوتسال در استان خراسان رضوی است با حمایت بخش خصوصی تمام پیش نیازها برای تشکیل تیمی قدرتمند را دارد. در کنار ایجاد آکادمی، برای فاطمه شریف که فصل گذشته موفق شد به عنوان مربی – بازیکن در اصفهان جام را با تیم نامی نو بالای سر ببرد قهرمانی در لیگ اولویت است.

او همیشه از آرزوی خود که قهرمانی با تیمی مشهدی در لیگ برتر بوده سخن گفته است؛ مربی موفق و جوان فوتسال ایران که در زمره چهره‌های سرشناس فوتسال آسیا و مدرسان AFC شهرت یافته است قصد داشت با قهرمانی در نامی نو از عرصه فوتسال خداحافظی کند و تمرکز خود را به روی تدریس و مربیگری بگذارد اما گویا تصمیم گرفته این اقدام را به تعویق بیندازد و می خواهد با کسب قهرمانی در زادگاهش به همراه تیم “مشهد شهر بهشت” به دوران سراسر احترام خود پایان دهد.

شنیده‌ها حاکی‌ست حامیان مالی این باشگاه بودجه خوبی را در اختیار شریف قرار داده‌اند تا او بتواند با خیالی آسوده به تدوین برنامه ریزی مسیر قهرمانی تیمش بپردازد و به احتمال فراوان فصل آینده تیم مشهد شهر بهشت یکی از پایگاه‌های قدرتمند فوتسال ایران خواهد بود مگر اینکه تا زمان آغاز لیگ، برنامه ها در حد برنامه باقی بماند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: سبحان جهان پناه *تنظیم کننده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ – ساعت ۱۶:۰۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.