17

گلنوش خسروی به کوناک اسپور ترکیه پیوست | هافبک ۱۸ ساله تیم ملی لژیونر شد

  • کد خبر : 25920
  • 20 مرداد 1398 - 17:46
گلنوش خسروی به کوناک اسپور ترکیه پیوست | هافبک ۱۸ ساله تیم ملی لژیونر شد

گلنوش خسروی هافبک راست ۱۸ ساله تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان به تیم کوناک اسپور ترکیه پیوست . تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان ترکیه به مقام سوم رسیده است. او اولین بازیکن فوتبال زنان ایران است که در فوتبال اروپا بازی خواهد کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ گلنوش خسروی هافبک راست جوان و اهل شاهین شهر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی به تیم کوناک بلدیه اسپور ترکیه که در لیگ برتر فوتبال زنان ترکیه حضور دارد پیوست.

این هافبک راست ۱۸ ساله که در ۲ فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران نمایش درخشانی در ترکیب ذوب آهن داشت و یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا بود اولین بازیکن ایرانی است که از لیگ ایران به فوتبال کشوری در اتحادیه فوتبال اروپا می رود.

خسروی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: پیشنهاداتی داشتم و برای پاسخ دادن به آن از باشگاه ذوب آهن مشاوره گرفتم و در نهایت تصمیم بر این شد که به تیم کوناک بلدیه اسپور ترکیه ملحق شوم. این تنها پیشنهادم از خارج از کشور نبود اما شرایط بهتری داشت.

او ادامه داد: با وجود سن و سال کم انگیزه های زیادی برای موفقیت در تیم جدیدم دارم. در تیم ما چند بازیکن خارجی دیگر هم حضور دارند و فصل گذشته این تیم عنوان سوم را کسب کرده اما در همان بدو حضور در کوناک اسپور متوجه شدم که تمرکز باشگاه روی قهرمانی در سال آینده است.

ملی پوش جوان فوتبال ایران گفت: کوناک بلدیه اسپور ۵ بار قهرمان لیگ فوتبال زنان ترکیه شده است. امیدوارم از من و تیمم در ایران حمایت شود و علاقمندان به فوتبال تنها به لژیونرهای مرد اهمیت ندهند. من نماینده دختران فوتبالیست ایران در ترکیه خواهم بود و می خواهم برای نام کشورم اعتبار کسب کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.