17

عاطفه رضایی: فکر کردن به قهرمانی؟ می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم

  • کد خبر : 26227
  • 26 مرداد 1398 - 11:51
عاطفه رضایی: فکر کردن به قهرمانی؟ می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم

مس در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان در تهران مغلوب سایپا شد اما سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان تاکید می‌کند گرچه مس رفسنجان اهداف بزرگی دارد اما ترجیح می‌دهد بازی به بازی پیش برود و منتظر اتفاقات آینده باشد.

عاطفه رضایی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره دیدار تیمش برابر سایپا در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان که به شکست مس در تهران انجامید اظهار داشت: واقعیت این است که از سایپا شناختی نداشتیم و نمی‌دانستیم آن‌ها با چه سبکی بازی می‌کنند. شناخت ما تنها روی بازیکنان حریف بود و البته می‌توانستیم در تهران بازنده نباشیم اما قدردان موقعیت‌هایمان نبودیم.

او ادامه داد: بازی با سایپا یک بازی پایاپای بود و با وجود این که خیلی زود گل خوردیم اما در ادامه جبران کردیم. حتی در نیمه دوم همه آن چه می‌خواستیم در زمین پیاده کردیم اما اگر شکست خوردیم تنها به این دلیل بود که در ضربات آخر دقت نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: مشکل تیم ما در شروع فصل این است که بدون بازی تدارکانی و بلافاصله پس از فصل بدنسازی وارد لیگ شده‌ایم. این شرایط باعث می‌شود نتوانید توان واقعی‌تان را بروز دهید. تیم ما با توجه به این وضعیت عملکرد خوبی در بازی با سایپا داشت و از عملکرد تیم راضی هستم.

رضایی ادامه داد: سال گذشته هم مثل امسال لیگ را بد شروع کرده بودیم اما تیم به تدریج شکل واقعی خود را پیدا کرد. امسال نیز این اتفاق رخ می‌دهد و از تیم ما به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته انتظار می‌رود از رتبه سال گذشته‌اش دفاع کند و حتی برای قهرمانی بجنگد. برای ما مهم است که کار را خوب تمام کنیم.

وی با بیان این که هر تیمی که وارد لیگ برتر می‌شود و هزینه می‌کند به دنبال بهترین نتیجه است گفت: باشگاه مس رفسنجان از ما قهرمانی نخواسته است اما ما اهداف بزرگی داریم. نمی‌خواهم درباره قهرمان شدن یا نشدن صحبت کنم. ما می خواهیم بازی به بازی پیش برویم و پس از هر بازی فقط به مسابقه آینده فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان  با اشاره به تغییرات تیمش در فصل جدید گفت: از تیم ما محدثه محمدی و زهرا لطف آبادی به هیئت خراسان رضوی رفته‌اند و سمیه موسایی پور هم به شهرداری سیرجان رفته تا به تیم فوتبال این باشگاه بپیوندد. البته او قبلاً هم فوتبالیست بود و در فصل گذشته به فوتسال آمد و به این دلیل که باردهی مناسب مد نظر ما را نداشت به فوتبال برگشت.

رضایی در مورد جذب فاطمه سهرابی از فوتبال و گلزنی او در اولین دیدار لیگ فوتسال اظهار کرد: فاطمه سهرابی پیش از این هم بازیکن ما بود و اگر سال گذشته در لیگ برتر فوتبال برای شهرداری سیرجان بازی کرد، این یک اقدام موقت بود و او می‌خواست فوتبال را تجربه کند. تصمیم او بر این بود که به فوتسال بازگردد و در حقیقت به تیم خودش بازگشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.