13
روز دوم ووشو جوانان آسیا

مدال برنز منیره پناهی و پیروزی معجزه آسای مهرآسا

  • کد خبر : 26727
  • 30 مرداد 1398 - 16:57
مدال برنز منیره پناهی و پیروزی معجزه آسای مهرآسا
روز دوم ووشوی جوانان آسیا با مدال برنز منیره پناهی و پیروزی معجزه آسای مهرآسا همراه بود. منیره پناهی در تالو ایران را صاحب یک عنوان سوم کرد

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ روز دوم ووشو جوانان آسیا سه شنبه ۲۹ مرداد با کسب ۳ مدال دیگر برای ایران همراه بود که یکی از این ۳ مدال به دختران ایران رسید. بدین ترتیب دختران ایران تا پایان روز دوم در تالو ۳ مدال کسب کرده اند.

در دومین روز این مسابقات در بخش تالوی دختران در رده سنی جوانان ۱۵ تا ۱۸ سال و در فرم “جین شو” منیره پناهی دختر تالوکار خوش آتیه ایران توانست با امتیاز ۹.۳۶ به مدال برنز دست پیدا کند.

او پس از نمایندگان چین و سنگاپور به مدال برنز رسید در حالی که پیش از این و در روز اول رقابت ها در قالب تیم “دوئلین” نیز همراه با فاطمه جزینی یک مدال برنز کسب کرده بود.

نازنین بازدار، فاطمه جزینی، ستایش تک فلاح و هستی صدیقی دیگر تالوکاران تیم دختران ایران بودند که در روز دوم مسابقات به اجرای فرم پرداختند اما مدالی کسب نکردند.

پیش از این  تالوکاران دختر ایران در نخستین روز مسابقات صاحب یک مدال برنز در دوئلین توسط  فاطمه جزینی و منیره پناهی و یک مدال برنز در تالوی نوجوانان در فرم “نن دائو” توسط نازنین یازدار شده بودند.

پیروزی معجزه آسای مهرآسا عبداللهی او را به فینال برد. ساختن پیروزی از شکست در آخرین ثانیه!

همچنین در مسابقات ساندای دختران، مهرآسا عبداللهی اولین دختران کاروان ایران بود که در ساندا به میدان رفت و در یک مسابقه نفس گیر و دیدنی که به راند سوم کشید، توانست حریفی از ویتنام را شکست دهد و به فینال برسد.

او در وزن ۵۶ کیلوگرم در شرایطی که از حریف خود در راند سوم عقب بود در ثانیه پایانی ۲ امتیاز گرفت و برنده شد و به فینال رفت. او برای کسب مدال طلا به مصاف ووشوکاری از چین می رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.