17

نظرات جواد مهرگان و مائده برهانی پس از شکست والیبالیست ها برابر چین تایپه

  • کد خبر : 27000
  • 01 شهریور 1398 - 11:57
نظرات جواد مهرگان و مائده برهانی پس از شکست والیبالیست ها برابر چین تایپه

جواد مهرگان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان و مائده برهانی کاپیتان این تیم پس از شکست تیم ملی والیبال برابر چین تایپه در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی در مورد این بازی اظهار نظر کرده اند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی والیبال زنان ایران امروز جمعه اول شهریور در دومین دیدار خود در دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا در سئول سه بر یک نتیجه را به تیم چین تایپه واگذار کرد.

جواد مهرگان پس از این بازی گفت: امروز در ست اول و دوم خیلی خوب بازی کردیم. ما باید در لحظات حساس و بحرانی بتوانیم در تصمیم‌گیری‌های خود تمرکز بیشتری داشته باشیم. این مسئله خیلی تعیین کننده است و نیازمند تجربه بیشتر است. ما امروز در دو ست اول خوب بودیم ولی در ست سوم و چهارم و در دریافت سرویس و زدن سرویس خوب نبودیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل حریف ما در حمله می‌توانست به خوبی سازماندهی شود. ما باید در حمله بهتر شویم. فردا بازی مهمی با برنده بازی قزاقستان و اندونزی داریم. امیدوارم آنجا بازی خوبی ارائه دهیم. امروز در ست چهارم وقتی فاصله زیاد شد و تیم ما عقب افتاد، نتوانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم ملی گفت:”او در پاسخ به این سوال که آیا خستگی ناشی از فاصله کم بازی تیمش با تایلند باعث شکست برابر چین‌تایپه شد، بیان کرد: نه اصلا خسته نبودیم. ما الان در اوج آمادگی هستیم. ما نیاز داریم در لحظات حساس، تصمیمات با جسارت بگیریم.

مهرگان همچنین گفت: گاهی راه ساده را به جای راه جسورانه انتخاب می‌کنیم که همیشه راه درست نیست. امیدوارم در دو بازی بعدی بتوانیم در حمله با قدرت و جسارت بیش‌تری بازی کنیم. بازی فردای ما خیلی مهم است تا بتوانیم به مقام پنجمی برسیم.

مائده برهانی: نقطه ضعف ما، دیر برگشتن تمرکز ماست

مائده برهانی کاپیتان تیم ملی نیز درباره شکست برابر چین‌تایپه گفت: ست اول را خیلی خوب شروع کردیم و در تمامی شاخص‌ها خوب بودیم. در ست دوم یک لحظه تمرکز خود را در اواخر ست از دست دادیم و بازی را واگذار کردیم.

او همچنین گفت: متاسفانه بعد از این که تمرکز خود را از دست دادیم، نتوانستیم به بازی برگردیم و این نقطه ضعف ماست که وقتی تمرکزمان را از دست می‌دهیم، به راحتی این تمرکز بر نمی‌گردد. باید راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم تا در بازی‌های بعدی دچار مشکل نشویم.

وی اضافه کرد: فردا باید برابر برنده بازی قزاقستان و اندونزی به میدان برویم. پیش‌بینی من این است که به مصاف قزاقستان می‌رویم. آن‌ها تیمی خوب با دفاع‌های بلند هستند و طبیعتاً باید با فاصله از تور مقابل آن‌ها بازی کنیم. مطمئناً کادر فنی تدابیر لازم را برای آن بازی در نظر می‌گیرد. امیدوارم فردا روز ما باشد تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

iwsports instagram telegram روز چهارم ووشوی جوانان آسیا | یک نقره و 2 برنز سانداکارها در میان اعتراض ایران به ناداوری

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.