13

زهرا شجاعی در راه بازگشت | برخاستن پس از ۲۵ ماه دوری از تکواندو

  • کد خبر : 28388
  • 21 شهریور 1398 - 13:56
زهرا شجاعی در راه بازگشت | برخاستن پس از ۲۵ ماه دوری از تکواندو

گرچه توجه به نام ستاره‌های مدال آور در فهرست دعوت شدگان به انتخابی ورود به اردوی تیم ملی طبیعی است اما سه نام در این لیست پنجاه نفره این لیست را ویژه‌تر کرده است: ستاره چابکی، مبینا نژاد و زهرا شجاعی.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ فهرستی شامل ۴۷ تکواندوکار مدال آور در سال ۲۰۱۹ به همراه ۳ تکواندوکار مدال آور گذشته که در ماه‌های گذشته با مشکل آسیب دیدگی روبرو بوده‌اند منتشر شده و اکنون تمامی آن‌ها به رقابت در انتخابی فرا خوانده شده‌اند.

صرف نظر از این که آیا همه نفرات حاضر در لیست ۵۰ نفره در انتخابی شرکت می‌کنند یا خیر، رویت دوباره نام سه جوان آینده دار تکواندوی ایران به خودی خود، خبر مسرت بخشی است.

ستاره چابکی، مبینا نژاد و زهرا شجاعی ستاره‌های مدال آوری که آسیب دیدگی مسیر آن‌ها را سد کرد حالا می‌توانند بازگردند و از جنگیدن، شکست خوردن و پیروز شدن لذت ببرند. این، روی جذاب و غیر قابل پیش بینی ورزش است.

در این میان، زهرا شجاعی یک ستاره گیلانی و یکی از محصولات کمپانی قهرمان سازی در رشت، به زودی در میادین حاضر خواهد شد. او احتمالاً در انتخابی اول مهرماه شرکت نمی‌کند زیرا هنوز برای مبارزاتی سنگین در این سطح آماده نیست اما پیش بینی می‌شود دوری او از میادین رسمی مدت زیادی به طول نینجامد.

زهرا شجاعی در حال تلاش برای رسیدن به سطح آمادگی ایده آل است و وضعیت جسمانی او به منظور رقابت در مسابقات رسمی آینده در پاییز ۹۸ بررسی خواهد شد. با توجه به این که این قهرمان گیلانی هم اکنون مشغول به تمرین است بعید به نظر می‌رسد مانعی برای بازگشت او وجود داشته باشد.

او پس از ۲۵ ماه سخت و طولانی بازگشته است. در شرایطی که زهرا مسیری رو به جلو را طی می‌کرد در تابستان ۲۰۱۷ در ازبکستان دچار آسیب دیدگی شد، عمل‌های جراحی چند مرحله‌ای را پشت سر گذاشت و حالا آماده است که زندگی ورزشی‌اش را وارد فاز جدیدی کند.

آن چه زهرا شجاعی را به یک الگو تبدیل می‌کند حفظ میل به جنگیدن و موفقیت در تکواندو با وجود ۲۵ ماه دوری از میدان است. او همچنان می‌خواهد، تلاش می‌کند و تشنه پیروز شدن است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.