13

اعتدادی یک رهبر فنی و فکری در تیم ماست | هما آقایی : آرامش برایم از همه چیز مهم‌تر است

  • کد خبر : 28395
  • 22 شهریور 1398 - 1:13
اعتدادی یک رهبر فنی و فکری در تیم ماست | هما آقایی : آرامش برایم از همه چیز مهم‌تر است

هما آقایی در مصاحبه خود به تمجید از نقش عاطفه رضایی و البته فاطمه اعتدادی در مس رفسنجان پرداخته؛ اینکه ملی پوش مس یک رهبر فنی و فکری در این تیم است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – اگر از عاطفه رضایی سؤال کنید، بی تردید نقش مهم در تیمش در لیگ برتر فوتسال را علاوه بر بازیکنی مثل فاطمه اعتدادی، به هما آقایی هم می‌دهد. یک دختر فوتسالیست متعصب که در ترکیب ثابت مس رفسنجان قرار می‌گیرد و سرمربی این تیم هم حساب ویژه‌ای روی توانایی هما آقایی بازی می‌کند.

شرایط این بازیکن و مسائل بیشتر را از زبان هما آقایی بخوانید که در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس انجام داده است…

-فصل گذشته تا فینال رقابت های لیگ با شایستگی پیش رفتید اما در فینال شکست خوردید. فصل گذشته در مجموع برای شما چطور گذشت؟

فصل قبل یک فصل متفاوت بود؛ در شروع لیگ امتیازاتی از دست دادیم که جبران آنها کمی دشوار بود و با اینکه در ادامه لیگ خیلی خوب و با انگیزه کامل راهی فینال شدیم ولی متأسفانه به دلیل کم تجربگی، نتیجه آن چیزی نبود که می‌خواستیم. درست است که برای قهرمانی رفتیم ولی فینال سال قبل تجربیاتی برای من داشت که مطمئن هستم در فصل جدید به من کمک زیادی خواهد کرد.

-بازیکن کم نوسانی هستید و البته علاقه کمی به ارتباط با رسانه‌ها دارید…

من همیشه این شرایط را مدیون آرامشی هستم که از طرف خانواده دارم و خدا را شکر می‌کنم که مربی و باشگاه من را همیشه مورد حمایت خود قرار داده‌اند و به من اعتماد کردند و من برای اینکه جواب این اعتماد را بدهم همیشه تلاشم را خواهم کرد و از همه توانم برای بهتر شدن شرایط و نتیجه گیری تیم استفاده می‌کنم. آرامش را بیشتر از هر چیزی در زندگی ترجیح می‌دهم.

-امسال به نظر می رسد لیگ سطح بالایی دارد و تیم های مدعی بیشتر شده اند. فکر می‌کنید باز هم موفقیت فصل گذشته با توجه به تجربه تیم تکرار خواهد شد؟

عنوان سال قبل این توقعات را بالا می‌برد و ما باید بهتر و با کیفیت‌تر از سال قبل ظاهر شویم. همه تیم‌های حاضر در لیگ از انگیزه بالایی برخوردارند و ما برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم. سخت تلاش می‌کنیم هر بازی بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

سطح بالایی که لیگ دارد این مسابقات را  جذاب می‌کند و اگر کمی رسانه‌ها  بیشتر حمایت کنند این باعث جذاب‌تر شدن لیگ می‌شود.

-مس رفسنجان بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. این باعث نشده اختلاف نظرها و تنش هایی بین بازیکنان به وجود بیاید؟

بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای به تیم اضافه شده و این موضوع به تیم کمک کرده و باعث رقابت سالم در تیم شده و بازیکنان هم از لحاظ فردی بیشتر پیشرفت می‌کنند. خوشبختانه در تیم ما جو بسیار خوب و دوستانه‌ای برقرار است که باعث همدلی بیشتر و بالا رفتن کارگروهی ما شده است.

سطح رقابت در تیم بسیار نزدیک است و همین باعث می‌شود که دست مربی باز باشد و در شرایط خاص و حساس بازی خیلی مؤثر و مفید واقع شده که از تمام بازیکنان استفاده کند.

-نقش عاطفه رضایی در موفقیت تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان؟

شرایط برای تیم ما همیشه ایده آل نبوده ولی با توجه به پشتکار و از خودگذشتگی خانم رضایی ما توانستیم حتی در بدترین شرایط هم این تیم را داشته باشیم؛ همه می دانند که خانم رضایی با تلاش و دلسوزی که نسبت به ورزش رفسنجان داشته‌اند باعث شده‌اند که فوتسال این شهر جان تازه‌ای بگیرد.

ما خیلی مصمم‌تر و با برنامه‌تر از همیشه به فوتسال مس نگاه می‌کنیم.  با توجه به راه اندازی رده‌های سنی، آینده بسیار خوبی برای این شهر می‌بینیم که باز هم جا دارد از باشگاه تشکر کنم و از آقای کرمی که در این موفقیت و دراین راه همیشه نقش پررنگی داشته‌اند.

-هدف شخصی خودتان در مس رفسنجان چیست؟ به نظرتان همیشه در مس می‌مانید؟

تیم ما قطعاً به قهرمانی فکر می‌کند و هدف من موفقیت و خوشحالی تیم و مربی است و برای این سخت تلاش می‌کنم. البته این طرز فکر باید پشتوانه قوی داشته باشد.

جا دارد از خانم اعتدادی تشکر کنم که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ فکری ما را در این سطح قرار دادند تا خودمان را بیشتر باور کنیم و برای خواسته‌هایمان بجنگیم.

ایشان به ما خیلی تاکید می‌کنند که برای اهدافتان باید تلاش کنید و به اندازه تلاشتان خدا نتیجه‌ای برای شما رقم خواهد زد. تیمم را بسیار دوست دارم و انشالله هرچه خیر است در این راه برایم رخ بدهد.

-حمایت باشگاه مس رفسنجان از تیم بانوان در این فصل راضی کننده بوده؟

در حال حاضر باشگاه مس جزء معدود  باشگاه‌هایی است که شرایط بسیار خوبی برای بانوان فراهم کرده و ما از لحاظ امکانات با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و این شرایط خیلی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم با خیال راحت و با انگیزهای دو چندان برای بازی‌ها تلاش کنیم و با بهترین نتیجه ممکن قدردان زحمات مجموعه مس باشیم.

-در آخر؛ آرزوی ورزشی هما آقایی چیست؟

دوست دارم هر روز بیشتر از روز قبل موفق‌تر باشم و برای اینکه این اتفاق رخ دهد تلاش می‌کنم؛ در این راه دوستانی داشته‌ام که همیشه در کنارم بودند و می دانم از موفقیت من خوشحال می‌شوند و این انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند که تلاشم را چندین برابر کنم تا آنها را خوشحال ببینم.

دوست دارم که مس رفسنجان و تیم دختران کویر مس کرمان که دو نماینده استان هستند بهترین نتایج را کسب کنند. آرزوی موفقیت برای تیم شهرم بافت دارم و امیدوارم تیم‌های این شهر بیشتر حمایت شوند تا بتوانند باز هم مثل گذشته اقتدار و جایگاه تیم بافت را بالا ببرند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.