14

توضیحات سرمربی تیم ملی درباره باجلانی | افق دید وزنه برداری زنان المپیک پاریس است

  • کد خبر : 28609
  • 24 شهریور 1398 - 22:41
توضیحات سرمربی تیم ملی درباره باجلانی | افق دید وزنه برداری زنان المپیک پاریس است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان در نشستی خبری درباره حضور تیم ملی در مسابقات جهانی وزنه برداری تایلند صحبت کرد. او درباره وضعیت الناز باجلانی توضیح داد و گفت افق دید وزنه برداری زنان المپیک پاریس است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ نشست خبری کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان امروز یکشنبه 24 شهریور و در راه حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در تایلند برگزار شد و مریم امراللهی سرمربی تیم ملی به بیان دیدگاه‌های خود در مورد تیم ملی پرداخت.

مریم امراللهی در این نشست خبری با بیان این که تیم ملی وزنه برداری زنان ایران تیمی جوان و فاقد تجارب برون مرزی کافی است اظهار کرد: ما رقابت‌های وزنه برداری زنان جهان را در پیش داریم و با وجود همه کم تجربگی‌ها امیدواریم در گروه B نتیجه بگیریم و بتوانیم در نفرات برتر سهم داشته باشیم.

وی در مورد این که چرا الناز باجلانی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در تایلند حضور ندارد گفت: الناز باجلانی قرار است در مسابقات جوانان و نوجوانان جهان شرکت کند و نمی‌توانست بلافاصله در ۲ دوره مسابقه سنگین حضور یابد. او در مسابقات نوجوانان و جوانان گزینه کسب مدال است و صلاح را بر این دیدیم که او را با حضور در تایلند تحت فشار نگذاریم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان درباره این که آیا قرار است یک مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان بیاید عنوان کرد: نظر فدراسیون این بوده که یک مربی خارجی هدایت تیم ملی را در دست بگیرد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و شرایط فدراسیون وزنه برداری در این زمینه تعیین کننده است.

امراللهی افزود: فدراسیون وزنه برداری برنامه‌ای بلندمدت را برای تیم ملی وزنه برداری زنان در نظر داریم. واضح است که ما نمی‌توانیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کسب مدال تلاش کنیم و باید واقع بین باشیم. نگاه ما و فدراسیون به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و سال‌های پیش رو در زمینه پرورش وزنه بردار کلیدی خواهد بود.

تعدادی از اعضای تیم ملی وزنه برداری بانوان نیز در این نشست که با حضور تعداد محدودی از نمایندگان رسانه ها برگزار شد شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.