13

کاراته وان مادرید | حذف زودهنگام و تلخ طراوت خاکسار و سارا بهمنیار

  • کد خبر : 33143
  • 09 آذر 1398 - 8:04
کاراته وان مادرید | حذف زودهنگام و تلخ طراوت خاکسار و سارا بهمنیار

نخستین روز از مسابقات کاراته وان مادرید به عنوان مرحله هفتم لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ با حذف زودهنگام و تلخ طراوت خاکسار و سارا بهمنیار همراه شد و نگین باقری در کاتا در دور دوم از رقابت ها کنار رفت.

آی دبلیو اسپورتس – مسابقات کاراته وان مادرید به عنوان مرحله هفتم لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ روز جمعه ۸ آذر ۹۸ آغاز شد و ۳ نفر از مجموع ۵ دختر کاراته کای ایران در این مسابقات، روی تاتامی رفتند.

بر خلاف ۲ مرحله گذشته کاراته وان، اوضاع برای کاراته ایران خوب پیش نرفت. سارا بهمنیار و طراوت خاکسار حذف زودهنگام و تلخی را متحمل شدند در حالی که سارا بهمنیار با ۲ طلا در کاراته وان های توکیو و مسکو انتظارات را از خود بالا برده بود.

سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۰ کیلو گرم ابتدا در دور نخست با حساب ۹ بر یک بر ربکا سیچروا از اسلوکی پیروز شد و در دومین دور با برتری ۴ بر صفر برابر ژیائو ژونگ از تایوان به دور سوم رسید اما در این دور با شکست ۳ بر ۲ برابر اوزونا مورالس از اسپانیا و حذف مورالس در دور بعدی، با مسابقات وداع کرد.

در وزن ۵۵- كيلوگرم طراوت خاکسار پس از استراحت در دور اول ، به دیدار کارلا بورکیت از انگلیس رفت و مغلوب او شد. با شکست این انگلیسی مقابل حریف مصری، خاکسار از دور مسابقات کنار رفت.

در کاتای انفرادی، نگین باقری پس از صعود از مرحله اول، در دومین مرحله در گروه ۸ نفره خود هفتم شد و نتوانست به دور بعد راه یابد. در ادامه این مسابقات، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی امروز شنبه نهم آذر با حریفان خود دیدار می کنند. سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.