19

گزارش تصویری | دیدار اکسون و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان

  • کد خبر : 34966
  • 29 آذر 1398 - 8:55
گزارش تصویری | دیدار اکسون و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان

در چهارمین هفته از لیگ برتر والیبال بانوان در دیداری که در تهران برگزار شد ذوب آهن میزبان خود اکسون را در سه ست متوالی برد و به رقابت شانه به شانه با سایپا در بالای جدول ادامه داد.

آی دبلیو اسپورتس – دیدار اکسون و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی شاگردان فریبا صادقی همراه بود. ذوب آهن در تهران در ۳ ست پی در پی از سد اکسون تهران عبور کرد و امتیاز کامل این بازی را به دست آورد.

این پیروزی، چهارمین برد پی در پی ذوب آهن در لیگ برتر بود و سبزها را شانه به شانه سایپا حفظ کرد. ذوب آهن مدافع عنوان قهرمانی و به همراه سایپا، مدعی قهرمانی در فصل جاری است. رقابتی که سرانجام آن اواخر زمستان مشخص خواهد شد.

گزارش تصویری دیدار اکسون و ذوب آهن از دریچه دوربین سارا سعادت در دسترس است. همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحه آی دبلیو اسپورتس در اینستاگرام و تلگرام (هر دو با شناسه iwsports) در کنار رسانه تخصصی ورزش زنان ایران باشید.

در صورت علاقمندی به تهیه تصاویر ذیل بدون واترمارک و در سایز اصلی می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی آی دبلیو اسپورتس با ما تماس بگیرید تا در جریان نحوه تهیه تصاویر اورژینال قرار بگیرید.

لطفاً در صورت استفاده از تصاویر در محیط‌های مجازی با ذکر منبع به توسعه فعالیت آی دبلیو اسپورتس و فعالیت عکاسان پرتلاش ما یاری رسانید و از حذف لوگو خودداری فرمایید.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۲۹ آذر ۱۳۹۸ – ساعت ۰۸:۵۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.