18

نگاهی به انتخابی تیم ملی تنیس روی میز | بازگشت شگفت انگیز پریناز حاجیلو

  • کد خبر : 35130
  • 30 آذر 1398 - 13:15
نگاهی به انتخابی تیم ملی تنیس روی میز | بازگشت شگفت انگیز پریناز حاجیلو

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در حالی برگزار شد که در نهایت ۴ دختر پینگ پنگ باز ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی را تکمیل کردند. غیر منتظره ترین چهره این جمع، کسی نیست جز پریناز حاجیلو. بازیکنی که تا چند هفته قبل، دچار مصدومیتی دردسرساز بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – البرز” – رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای تعیین ترکیب تیم ملی در راه حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی به نقطه پایانی رسید. در رقابتی ۶ روزه و با حضور ۲۴ نفر از برترین‌های ایران، ۴ نفر ملی پوش شدند تا فروردین آینده در کره باشند.

حضور مهشید اشتری و ندا شهسواری، چهره‌های شاخص بین المللی تنیس روی میز ایران در ترکیب نهایی تیم ملی اتفاقی قابل پیش بینی بود. شیما صفایی نیز روزهای خوش خود را ادامه داد و انتخاب او با این سن و سال پایین در جمع ملی پوشان، طبیعی و از سر استعداد محض و تلاش بی وقفه او بود.

نفر چهارم از این فهرست اما پریناز حاجیلو بود. دختر کرجی پس از اینکه در پی آسیب دیدگی طولانی مدت رویدادهای بسیاری را از دست داد، از مرحله سوم تور بزرگسالان به میادین بازگشت و در خانه، سوم شد و سپس بازگشتش را با انتخاب در جمع ملی پوشان اعزامی به کره جشن گرفت.

پریماز حاجیلو، چند هفته قبل برنز تور کرج را کسب کرد و حالا در ترکیب تیم ملی است. بازگشت سریع و زیبا

زمانی که او از میادین دور بود، بعید به نظر می‌رسید که بتواند به این سرعت خود را به آمادگی برساند اما نبوغ او کارها را آسان‌تر کرد. پریناز سریع‌تر از چیزی که تصور می‌شد بازگشت و در حضور بازیکنانی که با حساب و کتابی منطقی باید از او آماده‌تر می‌بودند، یکی از ۴ بلیت کره را تصاحب کرد.

درکرج، پریناز حاجیلو به همراه سایر محصولات آکادمی ایرانیان، مدلی برای الگو گیری در سایر نقاط کشور هستند. پریناز حاجیلو و ستارگان دیگری مثل مریم فرعی، فاطمه جمالی فر، مینا پورموسوی و دیگران محصول کار گروهی هستند و هیچ چیز اتفاقی رخ نمی‌دهد.

در انتخابی چه گذشت؟

در مرحله اول انتخابی، مهشید اشتری و شیما صفایی کار را تمام کردند و ماند، ۶ نفر و ۲ سهمیه. اینکه ندا شهسواری بتواند از پس سایرین برآید قابل انتظار بود. تجربه و توان فنی او، ندا شهسواری را از هر بازیکن دیگری متمایز می‌کند.

پریناز حاجیلو اما با پیروزی بر ۴ نفر و یک شکست غیر منتظره برابر مینا پورسوی، نمایشی درخشان داشت و با وجود یک شکست، نفر اول در این جمع شد. او شکست برابر مینا پورموسوی را با پیروزی بر ندا شهسواری جبران کرد در حالی که شهسواری مینا پورموسوی را شکست داد.

کیمیا رستمی (راست) برای ملی پوش شدن یک برد کم آورد. شیما صفایی (چپ) نیز در مرحله اول به نتیجه شایستگی اش رسیده بود

کیمیا رستمی پینگ پنگ باز شایسته دیگر این مرحله در حالی در جایگاه سوم ایستاد و پشت سر حاجیلو و شهسواری قرار گرفت که شکست او برابر پریناز حاجیلو مانع از انتخابش شد.

مریم صامت پینگ پنگ باز کهنه کار نیز با ۲ برد و ۳ باخت در این مرحله و چهارم شدن در میان ۶ نفر، عملاً نشان داد که دیگر مجالی برای رقابت با جوان‌تر ها ندارد. این، چیزی است که او باید بپذیرد. همه شروع‌ها، نقطه پایان دارند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۳۰ آذر ۱۳۹۸ – ساعت :۱۵ ۱۳

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.