15

پریسا جهان فکریان و الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قطر هفتم و نهم شدند

  • کد خبر : 35267
  • 01 دی 1398 - 16:37
پریسا جهان فکریان و الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قطر هفتم و نهم شدند

مسابقات وزنه برداری بین المللی قطر کاپ امروز در شهر دوحه قطر برگزار شد وپریسا جهان فکریان و الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قطر هفتم و نهم شدند.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت های وزنه برداری بین المللی قطر موسوم به قطر کاپ که حکم انتخابی المپیک توکیو را نیز دارد امروز شنبه اول دی ۹۸ برگزار شد و ۲ دختر ملی پوش ایران فرصت حضور در این رقابت را به دست آوردند.

پریسا جهان فکریان یکی از ۲ نماینده ایران در بخش زنان در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم روی تخته رفت و در نهایت با مجموع ۲۰۲ کیلوگرم صاحب رتبه هفتم این رویداد شد.   در رقابت گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم بانوان ۸ ورزشکار از قراقستان، فرانسه، ارمنستان، ترکمنستان، استرالیا، آلمان، مراکش و مغولستان به همراه جهان فکریان حضور داشتند.

وزنه‌بردار کشورمان در حرکت یک ضرب وزنه‌های ۸۲ و ۸۸ کیلوگرم را مهار کرد. جهان فکریان در حرکت سوم با اینکه وزنه ۹۱ کیلویی را بالای سر برد ولی داوران حرکت او را خطا اعلام کردند تا در حرکت یک ضرب رتبه هفتم را به دست آورد.

وی در انجام حرکت اول و دوم دوضرب موفق بود و وزنه‌های ۱۰۸ و ۱۱۴ کیلوگرم را مهار کرد ولی در سومین حرکت دوضرب خود نتوانست وزنه ۱۱۸ کیلویی را بالا سر ببرد و در دوضرب هفتم شد و با مجموع ۲۰۲ کیلوگرم در رده هفتم جای گرفت.

همچنین در گروه A این وزن سیده الهام حسینی به مصاف ۱۳ حریف خود رفت و در نهایت با مجموع ۲۰۲ کیلوگرم، نهم شد. حسینی در اولین حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۸۴ کیلویی را مهار کرد، در دومین انتخاب خود نتوانست وزنه ۸۹ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

او در سومین حرکت یک ضرب موفق به ثبت وزنه ۹۰ کیلویی شد تا در رده نهم بایستد. وی در انجام حرکات دوضرب، وزنه‌های ۱۰۶ و ۱۱۲ کیلوگرم را به خوبی پشت سر گذاشت اما در حرکت سوم وزنه ۱۱۷ کیلوگرم را مهار نکرد و در این حرکت هم نهم شد و در مجموع نیز با حدنصاب ۲۰۲ کیلوگرم در رده نهم جای گرفت.

ایرینا دخا” از اوکراین با مجموع ۲۴۷ کیلوگرم و کسب سه مدال طلا، قهرمان شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.