13

کمیته انضباطی پارس آرای شیراز را تهدید به سقوط کرد

  • کد خبر : 35483
  • 04 دی 1398 - 18:01
کمیته انضباطی پارس آرای شیراز را تهدید به سقوط کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی حکمی با جریمه ۷ میلیون تومانی نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان، پارس آرای شیراز را تهدید به سقوط کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی این فدراسیون آرای انضباطی فوتسال را به شرح زیر صادر کرد:

دیدار نامی نو و پارس آراشیراز از لیگ برتر فوتسال بانوان که قر ار بود روز ۲۲ آبان برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم پارس آرا شیراز در زمین، برگزار نشد.

کمیته انضباطی طبق ماده ۶۲ مقررات انضباطی نتیجه را ۳ بر صفر به سود تیم مقابل اعلام و باشگاه پارس آرای شیراز را به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. (این رای در خصوص نتیجه مسابقه قابل تجدید نظر و جریمه نقدی قطعی است)

با وجود مقررات مصروحه در آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مبنی بر حذف و سقوط به رده پایین‌تر تیم‌هایی که از حضور در یک مسابقه امتناع می‌کنند، کمیته انضباطی از اعمال این تصمیم با لحاظ جهات مخففه ماده ۹۳ نسبت به تیم پارس آرا شیراز خودداری می‌کند.

کمیته انضباطی همچنین متذکر می‌گردد در صورت تکرار و عدم حضور در مسابقات بعدی یقیناً تنبیهات شدید متوجه تیم متخلف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.