18

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان | برتری مدعیان و توقف حفاری در اصفهان

  • کد خبر : 35626
  • 06 دی 1398 - 13:58
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان | برتری مدعیان و توقف حفاری در اصفهان

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی مدعیان برابر حریفان و تداوم صدرنشینی هیئت خراسان رضوی همراه بود. سایپا در تهران برابر پویندگان شیراز به برتری رسید و هیئت خراسان رضوی نیز برابر رهیاب صاحب برد شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۶ دی ۹۸ با برگزاری ۶ مسابقه به پایان رسید و تیم هیئت خراسان رضوی در تهران با پیروزی برابر رهیاب صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتسال ادامه داد.

در بازی‌های برگزار شده تیم هیئت خراسان رضوی ۷ بر ۲ برابر رهیاب تهران به پیروزی رسید. برای تیم فاطمه شریف، مرضیه توفیقی نسب هت تریک کرد و ۲ گل از الناز آرمات و یک گل از سارا شیربیگی و محدثه محمدی عامل پیروزی هیئت خراسان شد. معصومه محمد گنجی و نسا احدی برای رهیاب گلزنی کردند.

در دیگر بازی برگزار شده در پایتخت، تیم سایپا توانست برابر پویندگان صنعت فجر شیراز ۷ بر یک پیروز شده و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد.  فاطمه سهرابی (۲ گل) یاسمن پاکجو، شهین افلاکی، مارال ترکمان، مهدیه محمدزاده و آرزو صدقیانی زاده گلزنان سایپا در این بازی بودند.

برای سایپا بهانه ای برای پیروز نشدن وجود نداشت. انجامش دادند. با قدرت و بیرحمی

در اصفهان و در مهم‌ترین دیدار امروز، تیم‌های نامی نو و حفاری خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس و جذاب در پایان با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت. این تساوی برای حفاری سبب شد تیم اهوازی رده دوم جدول را از دست بدهد. مهسا علی مددی و نسترن مقیمی برای تامی نو و فاطمه پاپی برای حفاری گلزنی کردند.

در سایر بازی‌ها در شیراز، تیم مس رفسنجان میهمان پارس آرای شیراز بود و توانست با برتری ۵ بر صفر برابر حریف خود روند رو به پیشرفت خود را ادامه دهد و به رده دوم صعود کند. سحر زمانی، زهرا قلی زاده، فاطمه اعتدادی و هما آقایی در این بازی برای مس گلزنی کردند.

در آبادان نیز مصاف تیم‌های پالایش نفت آبادان و دختران کویر مس کرمان با پیروزی ۴ بر ۲ پالایش نفت آبادان همراه بود. راحله رفیعی زاده و زیبا افروغ گلزنان میزبان در این مسابقه بودند. نرگس کریمی نسب و مهسا محمدی نیز گل های دختران کویر را به ثمر رساندند.

همچنین مسابقه تیم‌های هیئت اصفهان و شهروند ساری نیز در اصفهان با پیروزی ۵ بر یک تیم شهروند ساری همراه شد تا مازندرانی‌ها پس از مدت‌ها طعم برد را بچشند. فاطمه خلج (۲ گل)، زینب ابراهیمی، نسرین قمی و شادی بهرامی گلزنان تیم شهروند بودند.

نتایج کامل دیدارهای امروز بدین شرح است:

پارس آرای شیراز صفر مس رفسنجان ۵

سایپا ۷ پویندگان صنعت فجر شیراز یک

هیئت اصفهان یک شهروند ساری ۵

رهیاب تهران ۲ هیئت خراسان رضوی ۷

نامی نو اصفهان ۲ حفاری خوزستان ۲

پالایش نفت آبادان ۳ دختران کویر مس کرمان ۱

جدول رده بندی، نتایج هفتگی و آمار لیگ برتر فوتسال

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۰۶ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۱۳:۵۸

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.