16

بسکتبال 3 نفره کاپ آسیا ؛ شکست برابر استرالیا و ژاپن و تجارب تازه

  • کد خبر : 3883
  • 12 اردیبهشت 1397 - 10:11
بسکتبال 3 نفره کاپ آسیا ؛ شکست برابر استرالیا و ژاپن و تجارب تازه

پایان کار دختران بسکتبالیست ایران در مسابقات بسکتبال 3 نفره کاپ آسیا با 2 شکست برابر حریفانی قدرتمند همراه شد تا تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان نتواند از گروه خود در کاپ آسیا صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ تیم ملی بسکتبال 3 نفره زنان ایران امسال ، سال پرکاری در پیش رو دارد و اولین رویدادی که تیم ملی در آن شرکت کرد مسابقات بسکتبال 3 نفره کاپ آسیا در چین بود که تجربیات جدیدی برای تیم اعزامی ایران پدید آورد.

تیم ملی بسکتبال سه نفره در اولین بازی خود در گروه سه تیمی ، مقابل استرالیا به میدان رفت و با نتیجه 22 بر 3 نتیجه را واگذار کرد. دومین بازی تیم ملی ، برابر ژاپن برگزار شد که با برتری 20 بر 16 ژاپن همراه شد.

بدین ترتیب ، تیم دختران ایران با همین 2 بازی به کارش در چین پایان داد. آن ها باید در مسابقات قهرمانی جهان به میدان بروند و کار سختی در پیش دارند. پس از رفع مشکل حجاب برای بسکتبال بانوان ایران ، دختران بسکتبالیست این فرصت را به دست آورده اند که با پوشش اسلامی در میادین حاضر شوند اما نبود تجربه بین المللی نزد آن ها سبب می شود انتظارات خود را کاهش دهیم.

تیم های بسکتبال بانوان ایران چه در بسکتبال 5 نفره و چه 3 نفره، چه در رده ملی و چه باشگاهی ، در حال یادگیری و کسب تجربه اند و برای رسیدن به سطح موفقیت در قاره ، نیازمند زمان و میدان دیدن هستند.

سعیده علی، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان تهرانی و معصومه اسماعیل زاده بازیکنانی هستند که در این مسابقات برای تیم ملی به میدان رفتند فرانک طیاری سرمربی تیم بسکتبال 3 نفره ایران بود و فریناز طائر پور به عنوان مربی در کنار تیم حضور داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.