15

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال | سایپا متوقف شد؛ دختران کویر در اصفهان شگفتی آفریدند

  • کد خبر : 39681
  • 13 دی 1398 - 13:27
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال | سایپا متوقف شد؛ دختران کویر در اصفهان شگفتی آفریدند

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تغییری در وضعیت جدول ایجاد نشد. هیئت خراسان رضوی صدرنشین باقی ماند، سایپا برابر رهیاب متوقف شد و تیم دختران کویر مس کرمان با شکست نامی نو در اصفهان شگفتی سازی کرد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۱۳ دی ۹۸ با برگزاری ۶ مسابقه به انجام رسید و در بازی‌های امروز تغییری در وضعیت جدول رده بندی ایجاد نشد تا همچنان، این تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی باشد که صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

در بازی‌های برگزار شده در سالن شهید بهشتی مشهد، تیم هیئت خراسان رضوی با هدایت فاطمه شریف برابر پالایش نفت آبادان ۶ بر یک به پیروزی رسید و در صدر باقی ماند

نسیمه غلامی ستاره این بازی بود که هت تریک کرد، سارا شیربیگی بنا بر عادت همیشگی نقشی کلیدی داشت و ۲ گل به ثمر رساند و یک نیز توسط محدثه محمدی برای خراسان به ثمر رسید. زینب آلبوعلی تنها گل پالایش نفت را وارد دروازه مشهدی ها کرد.

در تهران مصاف دو تیم همشهری رهیاب و سایپا در سالن شهربانو، با تساوی به پایان رسید. در مسابقه نزدیکی که بارها جای تیم های برنده و بازنده عوض شد سایپا نتوانست از پیروزی خود محافظت کند و ۲ امتیاز از دست داد.

نسیمه غلامی تنها هت تریک هفته را در مشهد ثبت کرد

نارمیلا فتحی ۲ گل و سمیرا قربان پور یک گل برای رهیاب به ثمر رساندند و در ترکیب سایپا فاطمه ارژنگی کهنه کار یک گل زد و مارال ترکمان بازیکن جوان و آماده این روزهای سایپا ۲ بار دروازه رهیاب را گشود.

در اصفهان نامی نو در عین ناباوری برابر دختران کویر مس کرمان شکست خورد. آنها این فرصت را داشتند تا از توقف سایپا استفاده کنند اما تیم سعیده ایرانمنش شگفتی آفرید و نامی نو را در اصفهان با ۲ گل نرگس کریمی نسب و مهسا محمدی شکست داد. چه هفته تلخی برای باشگاه نامی نو بود!

حفاری خوزستان در ساری شکست دیگری به شهروند تحمیل کرد و ۵ بر یک پیروز شد. فاطمه پاپی دو گل، فرشته خسروی، فهیمه زارعی و فاطمه رحمتی برای حفاری و الناز عبداللهی برای شهروند ساری موفق به گلزنی شدند.

فاطمه پاپی با دو گل در ساری، حفاری را در تعقیب مس رده دومی نگاه داشت

مس رفسنجان نیز در خانه ۴ بر یک برابر پویندگان شیراز پیروز شد تا حضور خود را در رده دوم جدول تثبیت کند. سحر زمانی، فاطمه اعتدادی، زهرا قلی زاده و سهیلا رودسری برای مس گلزنی کردند. دیدار هیئت فوتبال اصفهان و پارس آرای شیراز نیز به تساوی ۳ بر ۳ انجامید.

نتایج دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال زنان بدین شرح است:

هیئت خراسان رضوی ۶ پالایش نفت آبادان ۱

رهیاب تهران ۳ سایپا ۳

نامی نو اصفهان صفر دختران کویر مس کرمان ۲

شهروند ساری ۱ حفاری خوزستان ۵

مس رفسنجان ۴ پویندگان صنعت فجر شیراز ۱

هیئت فوتبال اصفهان ۳ پارس آرای شیراز ۳

جدول رده بندی، فهرست تیم ها و نتایج گذشته

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.