16

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال هیئت البرز شد

  • کد خبر : 39870
  • 17 دی 1398 - 10:07
مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال هیئت البرز شد

مریم ایراندوست سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان انزلی هدایت تیم هیئت البرز در لیگ برتر فوتبال بانوان را بر عهده گرفت. او در نیم فصل دوم روی نیمکت کرجی‌ها می‌نشیند.

آی دبلیو اسپورتس – پس از غیبت در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، مریم ایراندوست سرمربی محبوب انزلی به لیگ برتر فوتبال زنان باز می‌گردد اما نه در قامت سرمربی ملوان بلکه او را بر روی نیمکت هیئت فوتبال البرز خواهیم دید.

مریم ایراندوست سال گذشته هدایت ملوان را در لیگ برتر بر عهده داشت و پس از بروز مشکلات عدیده مالی و مدیریتی در طول فصل و پایان بردن لیگ با تلاش و همیاری و به مقصد رساندن این بار سنگین در انتهای فصل، ملوان را ترک کرد.

ایراندوست که در ماه‌های اخیر در خارج از کشور حضور داشته اکنون به ایران بازگشته تا هدایت تیم هیئت البرز را در لیگ برتر بر عهده بگیرد. به نظر می‌رسد حضور سارا قمی در تیم هیئت البرز مهم‌ترین نقش را در حضور ایراندوست در تیم البرز ایفا کرده است.

این در حالی است که مربی محبوب بندر انزلی اخیراً با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از حرف و حدیث‌هایی که در مورد او و ملوان ایجاد شده ابراز گلایه مندی کرده و گفته بود که چشمداشتی به نیمکت ملوان ندارد. او یک همیشه خود را یک ملوانی دانسته تعصب به تیم شهرش را بارها عنوان و ثابت کرده است اما این بار در شهر دیگری روی نیمکت خواهد نشست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.