13

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال | شکست شوکه کننده خراسان رضوی برابر نامی نو و جشنواره گل حفاری

  • کد خبر : 40051
  • 20 دی 1398 - 13:14
هفته بیستم لیگ برتر فوتسال | شکست شوکه کننده خراسان رضوی برابر نامی نو و جشنواره گل حفاری

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست شوکه کننده خراسان رضوی برابر نامی نو در اصفهان و جشنواره گل حفاری برابر پارس آرای شیراز همراه بود. سایپا و مس رفسنجان حریفان خود را شکست دادند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۲۰ دی ۹۸ با انجام ۶ مسابقه برگزار شد و مهم‌ترین اتفاق هفته بیستم شکست تیم صدرنشین هیئت خراسان رضوی در اصفهان برابر نامی نو بود.

تیم هیئت خراسان رضوی که برای حفظ صدر جدول به اصفهان سفر کرده بود در یک بازی جذاب ۸ بر ۴ برابر نامی نو اصفهان نتیجه را واگذار کرد. فهیمه ارزانی و نسترن مقیمی برای نامی نو هت تریک کردند و مهسا نظری و مهسا علی مددی سایر گلزنان نامی نو بودند.

سارا شیربیگی و طناز آرمات نیز گل‌های هیئت خراسان را به ثمر رساندند. این شکست مانع از ادامه صدرنشینی خراسان نشد اما رقابت در بالای جدول را نزدیک و حساس برای بالای جدولی ها کرد.

در اهواز، تیم حفاری خوزستان به مصاف پارس آرای شیراز رفت و ۱۱ بر یک به پیروزی رسید. الهام عنافجه (۴ گل)، فرشته خسروی (۳ گل)، تاراجانی نژاد (۲ گل)، سحر پاپی و فاطمه پاپی گلزنان تیم حفاری در این بازی بودند.

حفاری روزهای موفقی را سپری می‌کند. آنها ۱۱ گل به پارس آرا زدند

سایپا دیگر تیم برنده این هفته بود که در تهران با حساب ۵ بر ۲ برابر پالایش نفت آبادان به برتری رسید. فاطمه سهرابی (۲ گل)، آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان و سمانه کاشف تیم نیلوفر اردلان در این بازی را صاحب گل کردند.

تیم مس رفسنجان در خانه پذیرای هیئت فوتبال اصفهان بود و با برتری ۶ بر ۳، سه امتیاز دیگر را به دست آورد. مهسا کمالی (۲ گل)، سهیلا رودسری (۲ گل) و زهرا قلی زاده و هما آقایی در فهرست گلزنان میزبان قرار گرفتند.

تیم شهروند ساری در دیداری خانگی و پرگل ۶ بر ۴ برابر دختران کویر مس کرمان به پیروزی رسید. دختران کویر که هفته گذشته نامی نو را در اصفهان شکست داده بود در بازی ساری شکننده ظاهر شد و ۳ امتیاز این بازی را از دست داد.

رقیه صومعه (۳ گل)، الناز عبداللهی (۲ گل) و نسیم نوازنده برای شهروند ساری و نرگس کریمی نسب (۲ گل) مهسا محمدی، فائزه ریحانی و زهرا اسدی برای تیم دختران کویر مس کرمان گلزنی کردند. همچنین تیم رهیاب تهران موفق شد ۵ بر ۳ تیم پویندگان صنعت فجر شیراز را شکست دهد.

نتایج هفته بیستم لیگ فوتسال:

نامی نو اصفهان ۸ هیئت خراسان رضوی ۴

رهیاب تهران ۵ پویندگان صنعت فجر شیراز ۳

سایپای تهران ۵ پالایش نفت آبادان ۲

شهروند ساری ۶ دختران کویر مس کرمان ۵

مس رفسنجان ۶ هیئت فوتبال اصفهان ۳

حفاری خوزستان ۱۱ پارس آرای شیراز ۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.