18

نظر کیوانی در مورد عملکرد پینگ پنگ بازان در سوئد : عالی و بدشانس برابر لیتوانی و شیلی

  • کد خبر : 4035
  • 17 اردیبهشت 1397 - 16:44
نظر کیوانی در مورد عملکرد پینگ پنگ بازان در سوئد : عالی و بدشانس برابر لیتوانی و شیلی

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان عملکرد دختران پینگ پنگ باز ایران در مسابقات جهانی سوئد را مثبت ارزیابی می کند. رضایتی همراه با حسرت از دست دادن نتیجه برابر لیتوانی و شیلی.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان IWSports ؛ تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات جهانی هالمشتاد سوئد با رتبه 41 به کار خود پایان داد. تیم ملی که برای اولین بار به دسته دوم جهان راه یافته بود به دنبال بقا در این سطح بود و به هدف خود یز رسید.

فاطمه کیوانی سرمربی تیم ملی در گفتگو با IWSports در مورد نتایج تیم ملی تنیس روی میز بانوان و عملکرد  پینگ پنگ بازان در سوئد صحبت کرد:

فرصت سوزی برابر لیتوانی

 عملکرد دختران پینگ پنگ ایران در هالمشتاد بسیار عالی بود اما باز هم می توانستیم بهتر باشیم. ما در مرحله گروهی در بازی با لیتوانی با بدشانسی مواجه شدیم و  بازیکن 3 ما اگر بازی را می برد می توانستیم وارد جدول رتبه 25 تا 33 مسابقات شویم و در آن صورت رتبه بسیار بهتری کسب می کردیم.

انتظار این عملکرد خوب را نداشتم

در مجموع دختران ما نمایش خوبی داشتند. واقعا انتظار نداشتم با توجه به این که برای اولین بار در دسته دوم جهان بازی می کردیم دختران ما تا این حد خوب کار کنند. اسپانیا که در گروه ما قرار داشت به سطح یک جهان صعود کرد و کوبا هم که برابر ما بازنده شد در نهایت رتبه 37 را کسب کرد.  در بازی با شیلی هم ناباورانه در مسابقه آخر بازی را از دست دادیم.

صعود به دسته یک برای ایران ممکن نبود

نتایجی که به دست آوردیم نشان داد می توانیم در دسته دوم ، رتبه بهتری به دست بیاوریم. این که پیش از مسابقات می گفتم که به صعود به دسته یک جهان  نیم نگاهی داریم ناشی از کمال گرایی من بود. تقریبا مطمئن بودم که صعود به دسته یک جهان برای ما مقدور نیست اما می خواستم این باور را در بازیکنان ایجاد کنم که باید سقف موفقیت در تورنمنت را در نظر بگیرند و هدفشان کوچک و محدود نباشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.