13

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال | شگفتی سازی شهروند در مشهد؛ دنیا به کام سایپا و مس

  • کد خبر : 40415
  • 27 دی 1398 - 13:38
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال | شگفتی سازی شهروند در مشهد؛ دنیا به کام سایپا و مس

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان با شگفتی سازی شهروند ساری در مشهد همراه بود و هیئت خراسان رضوی برای دومین بازی متوالی پیروزی را از دست داد. سایپا در تهران به یک برد باارزش برابر نامی نو دست پیدا کرد و مس رفسنجان صدرنشین شد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۲۷ دی ۹۸ با انجام ۶ مسابقه پیگیری شد و در بازی‌های امروز لیگ فوتسال، ۴۷ گل به ثمر سید تا یکی از پرگل‌ترین هفته‌های لیگ امسال رقم بخورد.

در مهم‌ترین بازی امروز در تهران، تیم سایپا موفق شد ۲ بر یک برابر نامی نو اصفهان به پیروزی برسد. آرزو صدقیانی زاده و مارال ترکمان برای سایپا و مهسا نظری برای نامی نو گلزنی کردند. این برد بزرگ سایپا را در موقعیت غالب نسبت به نامی نو برای راهیابی به پلی آف قرار داد.

آرزو صدقیانی زاده با نمایش خیره کننده یک بار دیگر ارزش غیر قابل چشم پوشی خود را نشان داد و مارال ترکمان بازیکن جوان سایپا باز هم گلزنی کرد. نیلوفر اردلان از در اختیار داشتن جواهری چون مارال باید به خود ببالد. شکست نامی نو کام این تیم را پس از برتری بزرگ هفته قبل در اصفهان برابر هیئت خراسان رضوی تلخ کرد.

کاپیتان سارا؛ با نقشی غیرقابل عبور در حفاری

تیم شگفتی ساز هفته اما تیم شهروند ساری بود. در حالی که پیش بینی می‌شد شهروند در مشهد برابر تیم قدرتمند و پرستاره هیئت خراسان رضوی شکستی سنگین را متحمل شود اما در عین ناباوری برابر میزبان به تساوی ۵ بر ۵ دست یافت و چشم‌ها را به خود خیره کرد.

شهروند که هفته گذشته در مازندران برابر دختران کویر کرمان پیروز شده بود امروز در مشهد کاری کارستان کرد و موجبات پایین کشیدن هیئت خراسان رضوی از صدر جدول و تحویل صدر جدول به مس رفسنجان را فراهم کرد.

مس رفسنجان در تهران از فرصت توقف مشهدی‌ها نهایت بهره را برد و با پیروزی ۴ بر صفر برابر رهیاب تهران، جایگزین هیئت خراسان در صدر جدول شد. زهرا قلی زاده و سحر زمانی بازیکنان مس در این بازی هر کدام ۲ گل زدند تا مس خوشبخت شود.

حفاری خوزستان، دیگر تیم مدعی در اصفهان با نتیجه ۹ بر صفر برابر هیئت این شهر به پیروزی رسید. الهام عنافجه (۳ گل) فاطمه رحمتی (۲ گل) سارا افرازی (۲ گل) فاطمه خورنگ و تارا جانی نژاد گلزنان تیم حفاری در این مسابقه بودند.

در پرگل‌ترین بازی در کرمان، دختران کویر مس کرمان ۱۳ بر ۲ برابر پارس آرای شیراز پیروز شد. پارس آرا که از ابتدای لیگ تاکنون در فاز دفاعی دچار مشکلاتی فراوان بوده است در این بازی گلباران شد.

همچنین در شیراز، تیم پویندگان صنعت فجر شیراز ۴ بر ۲ از سد تیم پالایش نفت آبادان عبور کرد. زهرا احمدی زاده (۲ گل)، فاطمه قویدل و یلدا تاجیکی برای پویندگان و کافیه هزاریان (۲ گل) در آمار گلزنان این مسابقه نام خود را درج کردند.

نتایج هفته بیست و یکم بدین شرح است:

سایپای تهران ۲ نامی نو اصفهان ۱

هیئت فوتبال اصفهان صفر حفاری خوزستان ۹

دختران کویر مس کرمان ۱۳ پارس آرای شیراز ۲

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۵ شهروند ساری ۵

رهیاب تهران صفر مس رفسنجان ۴

پویندگان صنعت فجر شیراز ۴ پالایش نفت آبادان ۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.