10

هفته نهم لیگ برتر والیبال | باریج اسانس کاشان با شکست ذوب آهن شگفتی آفرید

  • کد خبر : 40613
  • 30 دی 1398 - 20:29
هفته نهم لیگ برتر والیبال | باریج اسانس کاشان با شکست ذوب آهن شگفتی آفرید

در هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان تیم والیبال باریج اسانس کاشان با شکست ذوب آهن شگفتی آفرید. سایپا نیز در قزوین در سه ست برابر تیم شهرداری قزوین به پیروزی رسید و صدر را در اختیار گرفت.

آی دبلیو اسپورتس – هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز دوشنبه ۳۰ دی ۹۸ با برگزاری ۲ بازی در کاشان و قزوین دنبال شد و باریج اسانس کاشان و سایپای تهران حریفان خود را شکست دادند که در این میان پیروزی باریج اسانس برابر ذوب آهن اتفاق بزرگ امروز بود.

در سالن کتابچی کاشان، تیم باریج اسانس کاشان موفق شد ۳ بر صفر برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی برسد و شگفتی ساز هفته لقب گیرد. شاگردان فاطمه شعبان خمسه در این دیدار مدافع عنوان قهرمانی را با شکست مواجه کردند و این، بهترین خبر برای باریج و البته سایپا بود.

در این بازی نزدیک و دیدنی باریج اسانس در ست نخست ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا تیم فریبا صادقی غافلگیر شود اما این غافلگیری کمکی به برانگیختگی ذوب آهن نکرد. آنها برابر رقیبی قرار گرفته بودند که سراسر انگیزه بود.

حاصل انگیزه و روز خوب باریج اسانس ضربه دوم به ذوب آهن با برتری ۲۵ بر ۲۳ در ست دوم بود. کار در ست سوم برای ذوب آهن زمانی به پایان رسید که آنها ۲۵ بر ۲۲ بازنده شدند و بدین ترتیب شگفتی بزرگ امروز ورزش زنان ایران در کاشان رقم خورد.

دنیا به کام سایپا و به دنبال تمدید شادی در بازی های حساس آینده

در قزوین، سایپا با هدایت مریم هاشمی موفق شد شهرداری قزوین را ۳ بر صفر شکست دهد. سایپا در این بازی با پیروزی ۲۵ بر ۱۱ در ست اول نشان داد که برای باج دادن به قزوین نیامده است. با وجود عملکرد متفاوت میزبان در ادامه، سایپا بازی را در کنترل خود حفظ کرد.

برتری ۲۵ بر ۱۷ در ست دوم و ۲۵ بر ۱۸ در ست سوم، امتیاز کامل این بازی را به حساب نارنجی‌های تهران واریز کرد. آنها غیر از شادی پیروزی در قزوین، از کاشان نیز خبر خوشی دریافت کردند و حالا با حاشیه امنیت صدرنشین و گزینه اول قهرمانی هستند. روزهای خوش سایپا ادامه دارد. تا آخر ادامه پیدا می‌کند؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.