14

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال | توقف اشتادسازه و عزم شهید شاملی برای نایب قهرمانی

  • کد خبر : 40933
  • 04 بهمن 1398 - 15:34
هفته یازدهم لیگ برتر هندبال | توقف اشتادسازه و عزم شهید شاملی برای نایب قهرمانی

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان با توقف اشتادسازه برابر شهید شاملی کازرون همراه بود. اشتاد سازه در مشهد از پس شهید شاملی برنیامد اما این تساوی در بدترین حالت فقط قهرمانی تیم مشهدی را به تاخیر می‌اندازد. جاده برای اشتاد سازه همچنان هموار است.

آی دبلیو اسپورتس – هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۴ بهمن ۹۸ برگزار شد و در مهم‌ترین مسابقه از بازی‌های ۳ گانه امروز در مشهد تیم اشتاد سازه صدرنشین لیگ برابر شهید شاملی کازرون متوقف شد.

در این بازی اشتاد سازه نتوانست از پس رقیب خود برآید و با تساوی ۱۹ بر ۱۹ میدان را ترک کرد. این تساوی اشتاد سازه را ۱۹ امتیازی کرد و شهید شاملی با یک بازی کمتر ۱۵ امتیازی شد. تساوی برای اشتاد سازه مشکلی در راه هدف این تیم ایجاد نمی‌کند و در فاصله ۳ هفته به پایان لیگ، آنها کنترل صدر را در اختیار دارند.

تیم رده دومی تاسیسات دریایی تهران امروز در اصفهان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان رفت و در یک بازی نزدیک ۲۰ بر ۱۷ به پیروزی رسید. برتری باارزش تاسیسات در اصفهان این تیم را روی پله دوم نگاه داشت و از خطر سوم شدن به جای نایب قهرمانی دور کرد.

در گچساران، نفت و گاز برابر ذوب آهن اصفهان ۱۸ بر ۲۹ بازنده شد تا تیم انتهای جدول باقی بماند. کیش ایر نیز امروز به دلیل انصراف ارشیا شید طرقبه و انصراف آن از حضور در نیم فصل دوم، بالاجبار به میدان نرفت و استراحت داشت.

۳ هفته به پایان لیگ هندبال باقی مانده و اشتاد سازه برای قهرمانی تقریباً رقیبی ندارد و احتمالاً امتیاز کامل ۲ بازی باقی مانده‌اش را به دست خواهد آورد. جذابیت باقی مانده لیگ جدال تاسیسات دریایی و شهید شاملی کازرون بر سر نایب قهرمانی است که نقطه اوج آن تقابل دو تیم در هفته سیزدهم در کازرون فارس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.