11

شکوفه صفری: لیگ زیبایی داریم؛ آماده رویارویی دوباره با سایپا می‌شویم

  • کد خبر : 41476
  • 13 بهمن 1398 - 10:57
شکوفه صفری: لیگ زیبایی داریم؛ آماده رویارویی دوباره با سایپا می‌شویم

شکوفه صفری بازیکن ارزشمند تیم والیبال ذوب آهن می گوید ذوب آهن عزمی جدی برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر والیبال بانوان دارد. به گفته صفری آن ها آماده رویارویی دوباره با سایپا می شوند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از مهر، شکوفه صفری درباره وضعیت لیگ برتر والیبال بانوان گفت: تعداد تیم های حاضر در فصل جاری نسبت به فصل گذشته افزایش یافته است و ۹ تیم در مسابقات حضور دارند. تیم های باریج اسانس کاشان، اکسون و شورا و شهرداری قزوین از لیگ دسته یک وارد مسابقات لیگ برتر شدند و این تیم‌ها علیرغم توانایی هایی که دارند از حمایت اسپانسر نیز برخوردار هستند.

وی در ادامه گفت: شرایط نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است چرا که بازیکنان در تیم ها تقسیم شده است و همین باعث شده است هیجان به مسابقات لیگ باز گردد و نتایج غیر قابل پیش بینی باشد. مخصوصاً رقابت بین تیم های پیکان، باریج اسانس، ذوب آهن و سایپا غیر قابل پیش بینی است و نمی توان قهرمان را پیش بینی کرد. در کنار این تیم ها سایر تیم ها نیز تلاش می کنند تا در جایگاه ۵-۶ تثبیت شوند. رقابت های لیگ برتر فصل جاری نسبت به پارسال پیشرفت داشته است اما بهتر از این نیزمی تواند باشد و والیبال بانوان به حمایت بیشتر اسپانسرها نیاز دارد.

بازیکن تیم والیبال ذوب آهن ادامه داد: ذوب آهن سال گذشته برای ششمین بار قهرمان مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان شد و یکی از پرافتخارترین تیم های حال حاضر لیگ می باشد. من نیز ۵ قهرمانی با تیم ذوب آهن به دست آوردم. تمرینات خوب، حرفه ای و مصمیمی را پشت سر می گذاریم. کمی به خاطر تیم ملی و رقابت های انتخابی المپیک در مسابقات لیگ وقفه ایجاد شد. به همین دلیل تیم هایی مانند ذوب آهن که تعداد بازیکن ملی پوش زیادی نداشتند کمی دچار مشکل شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: اما تیم هایی مانند باریج اسانس، پیکان و حتی سایپا به دلیل حضور بازیکنانشان در اردوهای ملی و همچنین شرکت در تورنمنت انتخابی المپیک آماده بودند و همین باعث شد سطح آمادگی آنها بهتر از ما باشد. پس از این وقفه نتیجه را مقابل تیم باریج اسانس واگذار کردیم و شرایط طوری پیش رفت که شکست خوردیم. آسیب دیدگی چند تن از بازیکنان تیم و وقفه ایجاد شده در لیگ و همچنین دست کم گرفتن تیم باریج باعث این شکست شد.

صفری افزود: اما این باخت را به فال نیک گرفتیم، پس از آن موفق شدیم تیم سایپا را در خانه خودمان شکست دهیم. در دور برگشت مسابقات برنامه لیگ بسیار فشرده است و ما باید حدود ۲ هفته دیگر مجدداً با سایپا رقابت کنیم. امیدوارم همچون دور رفت نتایج خوبی کسب کنیم. سایپا تیم پرمهره ای است. اکثر بازیکنان این تیم حتی بازیکنان ذخیره آن نیز ملی پوش هستند. امیدوارم که تیم ذوب آهن امسال نیز بتواند قهرمان رقابت های لیگ شود. لیگ زیبایی داریم. امیدوارم تا پایان نیز مخاطبان و هواداران از تماشای بازیها لذت ببرند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.