13

دیدارهای معوقه لیگ والیبال | پیروزی آسان باریج اسانس و پیکان؛ وضعیت حساس مثلث قهرمانی

  • کد خبر : 41600
  • 14 بهمن 1398 - 20:11
دیدارهای معوقه لیگ والیبال | پیروزی آسان باریج اسانس و پیکان؛ وضعیت حساس مثلث قهرمانی

پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال بانوان امروز رسماً بسته شد و برگزاری ۲ بازی معوقه پایان بخش نیم فصل بود. قهرمانی سایپا و نایب قهرمانی باریج اسانس به همراه سایه تهدید ذوب آهن بر سر هر دو تیم پایان بخش نیمه اول لیگ شد.

آی دبلیو اسپورتسلیگ برتر والیبال بانوان به نیمه راه رسید. دیدارهای معوقه لیگ برتر والیبال امروز دوشنبه ۱۴ بهمن برگزار شد و باریج اسانس در کاشان و پیکان در تهران پیروزی‌های آسانی به دست آوردند.

باریج اسانس کاشان در سالن کتابچی در ۳ ست پیاپی برابر افق قم به پیروزی رسید. این، یک بازی تدارکاتی برای باریج اسانس بود زیرا افق توان مقابله با باریج اسانس آماده را نداشت و از امتیاز ۱۱ فراتر نرفت.

تیم سعیده خلیلی در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۶ و ۲۵ بر ۱۰ مغلوب میزبان شد تا با ۷ شکست و یک پیروزی و قرار گرفتن در رده ماقبل آخر جدول به کارش در نیم فصل پایان دهد گرچه از افق بیش از این هم انتظاری نیست. آنها با حداقل‌ها و شجاعانه قدم به اولین حضورشان در لیگ برتر نهاده‌اند.

در سوی مقابل باریج اسانس با هدایت فاطمه شعبان خمسه مربی جوان و خوش آتیه خود با این برد از ذوب آهن پیشی گرفتند و نیم فصل را با نایب قهرمانی به پایان بردند. پروژه جاه طلبانه باریج اسانس در آغاز دور برگشت و در مصاف خارج از خانه برابر سایپا به نقطه عطف می‌رسد جایی که آنها برای دنبال کردن رویاهای خود باید سایپا را شکست دهند.

باریج اسانس نیم فصل را با نایب قهرمانی به پایان برد. هنوز نیمی از راه باقی ست

در دیگر بازی امروز، پیکان توانست ۳ بر صفر اکسون را شکست دهد. این پیروزی، فرصتی برای افزایش اعتماد به نفس نزد تیم جوان و جذاب میترا شعبانیان بود. پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۹ پیروز شد و تلاش قابل ستایش اکسون در ست سوم با شکست ۲۵ بر ۱۹ بی نتیجه ماند.

پیکان با این پیروزی به رده چهارم جدول صعود کرد و اکسون پنجم شد. بعد منطقی در مورد پیکان می‌گوید آنها احتمالاً با همین رتبه فصل را به پایان خواهند برد مگر اینکه پیکان قصد داشته باشد در دور برگشت و در مبارزه با مثلث قهرمانی، خرگوشی از کلاه خود بیرون بیاورد و حداقل در معادلات قهرمانی، نقش ایفا کند.

در پایان نیم فصل سایپا صدرنشین است اما تعداد بردهای تیم مریم هاشمی با باریج اسانس و ذوب آهن برابر است و این یعنی لغزش هر یک از این سه تیم بهای جبران ناپذیری در نیم فصل دوم به همراه خواهد داشت.

در انتهای جدول اطلس تنها تیمی است که در نیم فصل اول امتیازی کسب نکرد. به نظر می‌رسد اطلس در نیم فصل دوم برای آخر نشدن تلاش می‌کند و البته چشم امید این تیم قرار گرفتن بالاتر از نماینده قم است. همان طور که شکوفه صفری گفته است لیگ زیبایی داریم. جذابیت تازه آغاز شده است. 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.