14

ساپیا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟

  • کد خبر : 42784
  • 12 اسفند 1398 - 11:34
ساپیا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟

در حالی که سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا معتقد است که تیمش قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شده اما فدراسیون والیبال این خبر را رسما اعلام نکرده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان لغو شد. تا پایان هفته پنجم تیم سایپا تهران با ۳۷ امتیاز صدرنشینی لیگ را در اختیار داشت و به پلی‌آف صعود کرده بود اما به دلیل نگرانی از وضعیت سلامت بازیکنان، فدراسیون کلیه مسابقات والیبال در سال ۹۸ را لغو کرد.

تیم‌سایپا پس از این تصمیم درخواست داده تا رده‌بندی بانوان اعلام و قهرمان لیگ برتر مشخص شود. در همین راستا مریم هاشمی، سرمربی این تیم می‌گوید که سایپا قهرمان لیگ برتر شده است.

هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد قهرمانی در لیگ بیان کرد: به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شده‌ایم. وقتی تیمی برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا اعلام آمادگی می‌کند و فدراسیون قبول می‌کند یعنی آن تیم قهرمان است چون تیم اول لیگ به این مسابقات اعزام می‌شود. در ضمن فدراسیون نامه ای را مبنی بر قهرمانی تیم ما به مدیرعامل باشگاه داده‌ است.

با این حال فدراسیون والیبال هنوز رسما چیزی را اعلام نکرده است و اگر قرار بر اتمام لیگ است باید وضعیت تیم‌ها را مشخص کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.